Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Markeer forums als gelezen knop - Forum Wereldfietser

Markeer forums als gelezen knop

Net als velen hier benader ik het forum via 'Actieve onderwerpen':

search.php?search_id=active_topics

Is het misschien mogelijk dat daar bovenaan de pagina, net als bovenin het 'Forumoverzicht', ook een knop komt met 'Markeer forums gelezen'?

Het kunnen aanklikken van die 'Markeer forums gelezen'-knop is namelijk 1 van de weinige momenten dat ik in het 'Forumoverzicht' kom. Met het gebruik van die knop is bij terugkomst op het forum makkelijk te zien waar je de vorige keer gebleven bent met lezen van het forum en kun je de topics die je niet wil lezen toch als gelezen afvinken ;)
Dat zou idd handig zijn. Zelf gebruik ik altijd de ongelezen berichten optie:

search.php?search_id=unreadposts

En moet dan ook elke keer naar 'Forumoverzicht' om alles als gelezen te markeren.
De knop Nieuwe berichten toont alleen de nieuwe berichten sinds je laatste bezoek. Is dat niet precies wat je wilt hebben?
eindgebruiker schreef:
wo 23 mar, 2022 11:33
De knop Nieuwe berichten toont alleen de nieuwe berichten sinds je laatste bezoek. Is dat niet precies wat je wilt hebben?
Helaas niet, ik ben niet altijd ingelogd als ik op het forum meelees. En dan doet 'nieuwe berichten' het uiteraard niet.

Ook kan ik net als bij 'Actieve onderwerpen' ook daar geen topics als gelezen markeren terwijl ik ze niet wil lezen.

Al die anti-vliegtuigtopics en andere milieu-activisten topics sla ik bijvoorbeeld graag over, en lees ik maar zelden.

Prima als men tegen van alles is in een vrij land hoor, maar zelf kom ik hier voor de fietsvakanties, fietstechniek en kampeerspullen en niet omdat ik tegenstander van iets anders zou willen zijn.
Jurr schreef:
wo 23 mar, 2022 12:03
Ook kan ik net als bij 'Actieve onderwerpen' ook daar geen topics als gelezen markeren terwijl ik ze niet wil lezen.
Dat hoeft dan ook niet, bij je volgende bezoek verschijnen ze niet meer in het lijstje.
Jurr schreef:
wo 23 mar, 2022 12:03
...ik ben niet altijd ingelogd als ik op het forum meelees. En dan doet 'nieuwe berichten' het uiteraard niet.
Kwestie van wél inloggen. Dat kan je eenvoudig zelf instellen, op meerdere apparaten tegelijk.

Jurr schreef: Ook kan ik net als bij 'Actieve onderwerpen' ook daar geen topics als gelezen markeren terwijl ik ze niet wil lezen.

Al die anti-vliegtuigtopics en andere milieu-activisten topics sla ik bijvoorbeeld graag over, en lees ik maar zelden.

Prima als men tegen van alles is in een vrij land hoor, maar zelf kom ik hier voor de fietsvakanties, fietstechniek en kampeerspullen en niet omdat ik tegenstander van iets anders zou willen zijn.
Begrijp ik goed dat wat je eigenlijk wilt een bubbel met gelijkgestemden is, zonder afgeleid te worden door afwijkende interesses en standpunten?

Even zonder gekheid: persoonlijk herken ik het probleem dat je beschrijft niet. Ik start altijd bij de Actieve topics en lees sommige topics wel en andere niet. Wat is daar moeilijk aan?
willem.m schreef:
wo 23 mar, 2022 16:21

Begrijp ik goed dat wat je eigenlijk wilt een bubbel met gelijkgestemden is, zonder afgeleid te worden door afwijkende interesses en standpunten?
Ik wil het hier met mensen hebben over fietsvakanties, fietsen, fietstechniek en kampeerspullen ja. De meeste andere onderwerpen bespreek ik graag elders, en zoek ik hier ook niet. Die berichten lees ik dan ook zo min mogelijk, en zolang ze in een apart topic staan kan ik daar prima omheen lezen. En of mijn collegaforummers nu Partijvandedieren of Forumvandemocratie stemmen maakt mij vrij weinig uit, als ze graag op fietsvakantie gaan heb ik het graag daarover met ze.

willem.m schreef:
wo 23 mar, 2022 16:21
persoonlijk herken ik het probleem dat je beschrijft niet.
Oh ik zie het ook zeker niet als een probleem. Meer als een suggestie om een knopje wat elders al zit ook te laten zien op de pagina waar ik het meeste kom.