door
Sephi » zo 13 mei, 2007 23:45
mazzeltov
ergens snap ik je frustratie wel, maar je handelen, evenals dat sommige andere hier hebben beschreven(donder op, egoist, pleur op etc etc) lijden over het algemeen alleen maar tot wederzijdse agressie. Hier schiet je niks mee op, bij jongeren die inhaal grapjes uithalen om je te klieren niet, of bij 4 mensen op een rij. want: of ze nemen de uitdaging aan en gaan terug schelden/ pesten/whatsoever, of je signaal gaat het ene oor in en het andere oor uit.
Ik cros bij irritante mensen(4 op een rij, inhaal grappen etc) ze gewoon voorbij op m'n 1 versnellings stads barrel en vergeet ze. Loslaten heet zo iets geloof ik =P. Daarnaast over de duitse snelweg: Ik heb een motor die 135 km/h op het vlakke kan. als ik in duitsland een vrachtwagen inhaal met 125km/h(weiger volgas te rijden als het niet echt! nodig is) dan gaat dat voor de dikke audi A4 nog steeds te langzaam en heb ik weer een bumper klever erbij... kan tot frustraties van hun kant lijden.
Je kan ook gewoon accepteren dat iemand op zo een moment ietsje langzamer is en het zo laten. Ik cross die dikke audi's uiteindelijk weer voorbij als ze in de file staan.. met een gangetje van 30-40 km/h. Waarbij ze vaak niet ff een klein beetje ruimte maken... voel ik dan frustraties? nee... ik zucht misschieneen keertje en wacht, of rij er aan de andere kant omheen, en ben 2 tellen later die dure auto alweer vergeten.
De tik is IMO niet verantwoord dus(als jongere ^^) geweld roept alleen maar geweld op, en stadsbarrels kunnen nog steeds vlot gaan als er een goede fietser opzit
schorpioen: helaas je hebt overal gekken tussen zitten.. racefietsen, mountainbikers, ligfietsen, scooters, motorrijders Auto's(jochies in hun Golfjes zijn levens gevaarlijk vaak!). Leef ermee, het zal altijd wel ergens gebeuren.
Ik heb zelf tegenwoordig de bel van m'n fiets gesloopt(word toch altijd wel gemold/gejat) en roep nu vrolijk tring tring. werkt prima. En als er niet wordt gereageerd: wachten todat je er wel langs kan(berm, weg whatever je wil gebruiken).