Barneveldse beek, lunterse, esvelder, gooswilligen, hoevelakense, voorthuizer, modder, ...Katermeister schreef: ↑do 24 feb, 2022 18:46Nope, midden van het land, niet eens zover bij het vorige raadplaatje vandaan...
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Barneveldse beek, lunterse, esvelder, gooswilligen, hoevelakense, voorthuizer, modder, ...Katermeister schreef: ↑do 24 feb, 2022 18:46Nope, midden van het land, niet eens zover bij het vorige raadplaatje vandaan...
Denk van niet, voor die dichte boom zie ik een groen ding staan met een zonnepaneel en die is op de bovenstaande link niet te vinden. Links staat een soort van een schuif naar een sloot.Grandonneur schreef: ↑do 24 feb, 2022 18:44zo'n plek bijvoorbeeld?
https://www.google.nl/maps/place/Oude+D ... 9622?hl=nl
Ah, een nieuwe deelnemer aan dit spel, welkom!Katermeister schreef: ↑do 24 feb, 2022 18:46Nope, midden van het land, niet eens zover bij het vorige raadplaatje vandaan...
Martin E. van Doornik schreef: ↑do 24 feb, 2022 09:31... Vergeleken met onze slappe politie weet Duitsland wel goed wat handhaven is. ...
Ik dacht voornamelijk hierbij aan diefstallen van e-bikes die daarna vervoerd in bestelwagens richting de grens verdwijnen.JanH schreef: ↑do 24 feb, 2022 19:33Martin E. van Doornik schreef: ↑do 24 feb, 2022 09:31... Vergeleken met onze slappe politie weet Duitsland wel goed wat handhaven is. ...
Waar baseer je dit op?
Ik zat gisteravond laat in de trein en ik vond dat onze politie doortastend optrad bij een vervelende situatie.
Dus daar dacht je aan toen je een bus met Pools kenteken zag. Zullen we dit topic s.v.p vrij houden van zulke vooroordelen die niet op feiten zijn gebaseerd? Het is hier geen Facebook of Twitter.Martin E. van Doornik schreef: ↑do 24 feb, 2022 19:48Ik dacht voornamelijk hierbij aan diefstallen van e-bikes die daarna vervoerd in bestelwagens richting de grens verdwijnen.JanH schreef: ↑do 24 feb, 2022 19:33Martin E. van Doornik schreef: ↑do 24 feb, 2022 09:31... Vergeleken met onze slappe politie weet Duitsland wel goed wat handhaven is. ...
Waar baseer je dit op?
Ik zat gisteravond laat in de trein en ik vond dat onze politie doortastend optrad bij een vervelende situatie.
Martin E. van Doornik schreef: ↑do 24 feb, 2022 09:31Nou, al fietsend door Duitsland zag ik wel iedere tien minuten een Polizei-wagen met zwaailichten voorbij rijden. Er werd een groene Flixbus met Poolse kentekenplaten staande gehouden, iedereen uitstappen, bagage doorzoeken. Vergeleken met onze slappe politie weet Duitsland wel goed wat handhaven is. Deze foto maakte ik met een telelens.
DSC01054-bew.jpg
Dank!JanH schreef: ↑do 24 feb, 2022 19:29Ah, een nieuwe deelnemer aan dit spel, welkom!Katermeister schreef: ↑do 24 feb, 2022 18:46Nope, midden van het land, niet eens zover bij het vorige raadplaatje vandaan...
Ik heb het je te makkelijk gemaakt volgens mij helemaal correct! Fiets daar met regelmaat tussen huis en schoonfamilie verderop aan de landweg, maar afgelopen weekend dus even nietJanH schreef: ↑do 24 feb, 2022 20:20Dan is het hier: https://www.mapillary.com/app/?focus=ph ... 2561576355
https://www.google.nl/maps/place/52%C2% ... 4443?hl=nl