Additionally, paste this code immediately after the opening tag: 26 inch starre voorvork - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

26 inch starre voorvork

En de vorken die VSF Fahradmanufaktur gebruikt, bijv op de TX-400? Het is maar een idee. Maten worden niet vermeld.
Of zoiets: https://www.bike-mailorder.de/identiti- ... abel-465mm

betrouwbare webshop.
Is voor een tandem met schijfremmen een verende vork niet een veel beter idee? Maar ja, het gemis van die lowrider is dan wel een probleem.
Grandonneur schreef:
vr 18 feb, 2022 23:05
Ik heb ook een tapered vork in een 1 1/8 frame. Zo gek is dat niet.
Maar jij hebt toch een balhoofdbuis waar zowel een tapered vork in kan als een non-tapered 1 1/8 vork, afhankelijk van het gekozen onderste deel van het balhoofd?

Grandonneur schreef:
vr 18 feb, 2022 23:16
Voor de axle-crown is een 584 (of 622) vork trouwens helemaal geen slecht idee, maar dan moet je waarschijnlijk wel gelijk voor de disc upgrade gaan :wink:
Denk dat dat ook wel 1 van de mogelijkheden wordt ja. Precies zoals ik jaren geleden al deed met een starre Avaghon S28 vork in m'n 559/26 inch fiets met voorvering. Zo nog even die kant op, misschien hebben ze nog wel wat liggen (-:

sjefke schreef:
vr 18 feb, 2022 23:39
En de vorken die VSF Fahradmanufaktur gebruikt, bijv op de TX-400? Het is maar een idee. Maten worden niet vermeld.
Of zoiets: https://www.bike-mailorder.de/identiti- ... abel-465mm

betrouwbare webshop.
Helaas is die TX400 niet suspension corrected en die BikeMailOrder vork niet voorzien van lowrider mogelijkheid zonder te gaan werken met klemmen en andere creativiteit. Maar toch bedankt voor het meedenken (-:

loknor schreef:
za 19 feb, 2022 10:52
Is voor een tandem met schijfremmen een verende vork niet een veel beter idee? Maar ja, het gemis van die lowrider is dan wel een probleem.
Die verende vork komt er nu juist vanaf, al was het niet een exemplaar van al te briljante kwaliteit. ;)

'k Hoop met 50mm à 60mm banden en voorop een beetje anticiperen in combinatie met een Thudbuster LT achterop wel genoeg comfort te vinden. De vorige tandem was een Vittorio met 48 spaken, 32mm banden en V-brakes, dus ach... er worden wel sprongen in de tijd gemaakt ;)
Jurr schreef:
za 19 feb, 2022 11:32
Maar jij hebt toch een balhoofdbuis waar zowel een tapered vork in kan als een non-tapered 1 1/8 vork, afhankelijk van het gekozen onderste deel van het balhoofd?
Semi-integrated frame. Met een straight 1 1/8 balhoofdbuis kan het ook. Wat voor variant heb je waar het niet mee zou gaan?
Als je ff geduld hebt dan heb ik een sus corrected troll vork voor je. ik moet alleen ff een fietsproject afmaken/ beginnen. turquise 3 jaar oud . in zeer nette staat. uncut denk ik.

pm maar
PB gestuurd, en inmiddels de reactie daarop ook beantwoord ;)

Grandonneur schreef:
za 19 feb, 2022 16:12

Wat voor variant heb je waar het niet mee zou gaan?
Neem bijvoorbeeld een Avaghon S26/S28 of een Travelmaster 2.6/2.8, daar is de balhoofdbuis toch niet groot genoeg in diameter om een tapered vork en ook nog een balhoofdlager in kwijt te kunnen?

Bij bijvoorbeeld een recente Surly Karate Monkey of Kona Unit wel, maar daar heeft men toch ook de balhoofdbuis groter in diameter gekozen?

Of zit ik fout...?