Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Film: van Polen naar Centraal-Azië - Forum Wereldfietser

Film: van Polen naar Centraal-Azië

We zijn alweer ruim een halfjaar terug van onze reis van Polen naar Centraal-Azië, maar we zijn er eindelijk aan toegekomen om aan onze videoserie te beginnen. Tot nu toe is er een trailer en de eerste aflevering, maar er volgt nog meer, dus wie het leuk vindt, mag hier kijken:
https://www.youtube.com/channel/UCW1Mus ... TMQ/videos
Het is vnl. Pools gesproken, maar o.a. Nederlands ondertiteld.
Heerlijke trailer om te kijken en ik ben blij met je ondertiteling, morgen ga ik met deel 1 beginnen.
Dank voor het delen Dorenda.
Bedankt en graag gedaan. :)
Net de trailer bekeken en word hier super blij van!
Ik ben eerder terug gekeerd uit Tadzjikistan met een gebroken knie en verveel me nu dood thuis op de bank!
Zo komt er toch nog een beetje leven in de brouwerij :-)
Bedankt!
Wat een leuke film! Kijk uit naar de rest. Waarom zijn jullie in Polen begonnen?
Metje schreef:
za 30 jun, 2018 16:48
Net de trailer bekeken en word hier super blij van!
En daar word ik dan weer blij van. ;)

Metje schreef:
za 30 jun, 2018 16:48
Ik ben eerder terug gekeerd uit Tadzjikistan met een gebroken knie en verveel me nu dood thuis op de bank!
Oei! Wat is er gebeurd?

Spinnetje schreef:
za 30 jun, 2018 20:18
Wat een leuke film! Kijk uit naar de rest. Waarom zijn jullie in Polen begonnen?
Omdat we daar wonen. Vandaar ook dat onze gemeenschappelijke taal Pools is en jullie het met ondertiteling moeten doen.
Inmiddels ook deel 1 bekeken, bedankt!
Ik kijk uit naar deel 2.

Ik ben in khorog heel suf van een afstapje in de lodge gevallen... Een typisch gevalletje huis-tuin-en-keuken-ongelukje dus.
Erg leuk Dorenda, laat maar komen die volgende afleveringen... :D
Metje schreef:
ma 02 jul, 2018 11:52
Ik ben in khorog heel suf van een afstapje in de lodge gevallen... Een typisch gevalletje huis-tuin-en-keuken-ongelukje dus.
En dan vinden sommige mensen zulke fietsreizen maar gevaarlijk en weten je precies te vertellen waarom, maar niemand die je waarschuwt dat je wel eens van een trapje zou kunnen vallen... :wink:

Aflevering 2 en 3 zijn inmiddels trouwens ook online.
Haha, ja precies!

Leuk dat er een vervolg online is! Ga ik zeker naar kijken en weer grnieten :-)
Aflevering 2 en 3 ook bekeken.
Leuk, hartelijk dank voor het delen!
Voor wie dit draadje vorig jaar niet gezien had of niet verder gekeken had dan het begin maar dat wel wilde: we zijn inmiddels bij aflevering 63, waarin we net in Kirgistan zijn aangekomen.

https://www.youtube.com/watch?v=hIv7SfZ ... ex=67&t=9s
Ik heb ze allemaal gezien, iedere week weer. Jullie manier van reizen is geweldig!
Ik ben blij dat je ze met plezier bekijkt. :)
Dorenda, ik heb jullie reisverslagen vorige week pas ontdekt, en ik ben echt verslaafd. Ik kijk iedere dag wel een paar afleveringen. ( Jullie zijn nu in Teheran :) ) Ik geniet met volle teugen van jullie reis. Bedankt voor deze prachtige ervaring. Ik beleef jullie reizen hier op de bank, maar ik ben jaloers op jullie dat jullie deze prachtige reis hebben mogen en kunnen maken. Wat een fantastische belevenissen zijn dat geweest.