Over tien jaar wordt ik 80 jaar, de 'mannenzwaai' gaat me w.s. eerder opbreken dan de capaciteit van de panasonic cells.
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Over tien jaar wordt ik 80 jaar, de 'mannenzwaai' gaat me w.s. eerder opbreken dan de capaciteit van de panasonic cells.
Nou ja, je hebt nu in ieder geval alvast een lage instap.J de Groote schreef: ↑do 27 jan, 2022 19:14Over tien jaar wordt ik 80 jaar, de 'mannenzwaai' gaat me w.s. eerder opbreken dan de capaciteit van de panasonic cells.
Nou en of!
De Robust, die de afgelopen dagen op Strava voorbij zie komen, is er een bijzonder geschikt en stijlvol middel voor;-)non-fixie schreef: ↑do 27 jan, 2022 19:37Nou ja, je hebt nu in ieder geval alvast een lage instap.J de Groote schreef: ↑do 27 jan, 2022 19:14Over tien jaar wordt ik 80 jaar, de 'mannenzwaai' gaat me w.s. eerder opbreken dan de capaciteit van de panasonic cells.
Ik laat mezelf wel uit.
En goedgekeurd . Vandaag ruim 1000 hm met o.a. de Berg la Clouse met max 18% en nog een aantal pittige hellingen in Herve.
XT naaf? Matched met het voorwiel?JandeFietser schreef: ↑do 03 feb, 2022 18:15Nieuw achterwiel is binnen.
7192D6B8-77A8-4BEC-92F9-C30EB8C42C99.jpeg
De eerste zin snap ik niet helemaal, de tweede wel. Ga het gewoon doen. Heb me nog een beetje ingelezen, clearance van een road crankstel op mtb frame kan te krap zijn, maar daar verzinnen we dan wel wat op.
Wat een groot nest heb je dan.
Het eerste is waar! Ik ben happy met een groot nest. Vol; dat is relatief. Als het mij of een ander niet hindert of in de weg staat, is het dan vol?
Een hele road groep zou ik niet hoeven voor een off road drop bar vakantiefiets wegens te zwaar lichtste verzet. En als je voor 8 of 9 speed gaat kun je sowieso een MTB (SGS) achterderailleur (bijv alivio m3100) met lange kooi monteren zodat je een cassette met grotere kransjes (bijv 11-36) kunt rijden. De kabeltrek van MTB achterderailleurs is bij 8-9sp identiek aan die van racederailleurs en daardoor compatibel met raceshifters.Grandonneur schreef: ↑za 12 feb, 2022 09:46Wat denken jullie, is een Road groep op dit frame probleemloos te doen of zie ik iets over het hoofd? Tips voor welke groep wel/niet te kiezen? Iemand wellicht een bruikbare donor ter overname staan ?