Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Per fiets naar Malaga in juni 2004 - Forum Wereldfietser

Per fiets naar Malaga in juni 2004

Heeft er iemand zin om volgend jaar in juni met de fiets naar Malaga te fietsen (Spanje). Dit langs de route "Frankrijk langs oude wegen" en "De Hispania-route". Ik dacht dit te doen op één maand tijd en met het vliegtuig terug te komen. Natuurlijk is alles nog te overleggen.
Sam (M,25jaar)

Hallo Sam,

Ik ben voor volgend jaar zomer, na het afronden van mijn proefschrift, een wat langere trip aan het plannen en zat te denken om de route Maastricht-Malaga te fietsen.

Ik ken de route die je noemt niet. Ik had zelf een route met een maximum aan bergen in gedachte. Zoiets als: Ardennen, Vogezen, Alpen, Cevennen, Pyreneen, Barcelona, Valencia en Sierra Nevada, maar dat is niet heilig voor me.

Het punt is alleen dat ik nu niet helemaal kan overzien hoe het met mijn proefschrift gaat. (ik hoop een eerste versie in januari af te hebben, maar of dat ook lukt en hoeveel er dan aan gedaan moet worden ...?).

mail me maar (zie mijn profiel).

Oh, ik ben 37 en heb ca 12 jaar ervaring met fietsvakanties en woon in A'dam.

mvg,

Peter

Vanaf Girona in Catalonie naar Andalusie loopt de route van Paul Benjaminse en Fred van Eck 'Onbeperkt fietsen naar Andalusie'. Die vind ik mooier dan de Hispania route.

De route van Benjaminse/Van Eck van Barcelona naar Andaluzië is inderdaad erg mooi. Vorig jaar heb ik die gefietst.
Als je informatie wilt hebben over deze route, of foto's wilt zien; kom naar de Wereldfietsmiddag van 8 november in de Karagdoor te Utrecht!

Groeten,
Freek

ps in de zomer (toen ik er was) kan het wel behoorlijk heet zijn!
Sam schreef:Heeft er iemand zin om volgend jaar in juni met de fiets naar Malaga te fietsen (Spanje). Dit langs de route "Frankrijk langs oude wegen" en "De Hispania-route". Ik dacht dit te doen op één maand tijd en met het vliegtuig terug te komen. Natuurlijk is alles nog te overleggen.
Sam (M,25jaar)
Are you brave enough to bike Paris Dakar?

At the moment we are starting a new project.
Biking Paris Dakar is the only information we can give you.

If you are interested en also well trained you can send your email to:

parisdakarbybike@hotmail.com for more information

Your email must be written in English.

With kind regards,

He organisation

FV schreef:De route van Benjaminse/Van Eck van Barcelona naar Andaluzië is inderdaad erg mooi. Vorig jaar heb ik die gefietst.
Als je informatie wilt hebben over deze route, of foto's wilt zien; kom naar de Wereldfietsmiddag van 8 november in de Karagdoor te Utrecht!

Groeten,
Freek

ps in de zomer (toen ik er was) kan het wel behoorlijk heet zijn!
Are you brave enough to bike Paris Dakar?

At the moment we are starting a new project.
Biking Paris Dakar is the only information we can give you.

If you are interested en also well trained you can send your email to:

parisdakarbybike@hotmail.com for more information

Your email must be written in English.

With kind regards,

He organisation

Dear Sir/Madam,

Could you please be more precise?
"... we are starting a new project". Who is "we"?
Signed by: He organisation. What is or who is/are "He organisation"?

Please clarify!

Greetings,
Rena

Is Biking Paris Dakar een idee van Kees uit Nieuw Vennep?

Ik zou graag meefietsen.

Erik Luken

ik wil deze zomer graag weer een lange fietstocht maken: Spanje is een prima bestemming. ik ben benieuwd hoe ver de plannen al zijn gevorderd en of er nog iemand meekan.

abel (rotterdam, 27jr, man)