Het was half negen in de ochtend, ik kwam net van een camping af en was op zoek naar mijn eerste koffie.Poppink schreef: ↑ma 08 nov, 2021 23:59Waarneming
Bomen vol in het blad en lange schaduwen en daarom waarschijnlijk redelijk vroeg in de morgen of redelijk laat in de middag.
De hoogspanningsleidingen kruisen even verderop een kanaal. De sprong is te klein voor een forse rivier.
Een vierbaans autoweg, waar vind je die.
Je schrijft "De hoogspanningsleidingen kruisen even verderop een kanaal." Heb je die indruk omdat er een afwijkende mast tussen staat? Dan kan dat wel eens kloppen. Ik moest even zoeken maar deze mast staat op een locatie waarna de leidingen een spoorbrug over een rivier (geen forse) kruisen.
Nee daar is het niet. Ook niet de goede provincie.Martin E. van Doornik schreef: Lijkt me de A6, aftakkend vanaf de A1 bij Muiderberg richting Hollandse Brug.
Daar is het ook niet. Bij mijn weten heeft Groningen geen vierbaans autowegen die ook nog eens 's nachts verlicht worden. Ik was weliswaar niet 's nachts bij het Raad plaatje! maar ik vermoed dat daarvoor die lantaarnpalen dienen.willem.m schreef:What about de A7 nabij Groningen?