Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Raad plaatje! - Pagina 1022 - Forum Wereldfietser

Raad plaatje!

33884 berichten
https://www.google.nl/maps/@50.7940987, ... 92!5m1!1e2

Ik zou geloof ik maar op de Brusselse agglomeratie gokken, die huizen met de daknokken op één lijn evenwijdig langs de straat lijken wel erg op....
Volgens Google is het van daar ruim 33 kilometer lopen.
Tivolistraat, Leuven
https://earth.app.goo.gl/9rcUjB
willem.m schreef:
wo 13 okt, 2021 19:59
Bingo!
https://maps.app.goo.gl/3R7nfo49SXE4QC9x6

Ik was al richting Leuven aan het kijken, en met die L moest het daar wel zijn.
Je wijziging stond ondertussen al op de vorige pagina maar je hebt geluk en je hebt het goed geraden! :)
Ook Leuven deed ik aan afgelopen maand toen het zo'n mooi fietsweer was.
willem.m gaat ervandoor met de nieuwe beurt.
Leon schreef:
wo 13 okt, 2021 20:08
Tivolistraat, Leuven
https://earth.app.goo.gl/9rcUjB
Dus willem.m, beter een nieuw bericht bij een goede oplossing.
Helaas, niet gezien. Ik had het te danken aan het idee van Martin van de tunnel. Ik concludeerde dat het dan een - zeldzaam - nieuw spoor moest zijn. TGV dus. Luik was het niet. De lange loopbrug duidde op een grote plaats. Leuven was tweede.
renel schreef:
wo 13 okt, 2021 20:11
...Dus willem.m, beter een nieuw bericht bij een goede oplossing.
Ik kan er toch niks aan doen dat Martin en Leon na mijn correcte oplossing met een foute resp. correcte oplossing komen? Of mis ik een ongeschreven regel?
willem.m schreef:
wo 13 okt, 2021 20:17
renel schreef:
wo 13 okt, 2021 20:11
...Dus willem.m, beter een nieuw bericht bij een goede oplossing.
Ik kan er toch niks aan doen dat Martin en Leon na mijn correcte oplossing met een foute resp. correcte oplossing komen? Of mis ik een ongeschreven regel?
Mensen die je bericht al gelezen hadden en het onderwerp volgen door naar het eerste ongelezen bericht te gaan zullen je edit missen want die edits worden genegeerd als je gaat naar het eerste ongelezen bericht. Hoe vaak ga jij een pagina terug om te kijken of er nog iemand een edit heeft gedaan?
Ongeschreven regels zijn onzichtbaar en worden per definitie achteraf toegepast.
Je kunt het daarom nooit goed doen tenzij je het goed doet.

EDIT
Het probleem van EDIT is dat het het tijdstip niet kunt verifiëren.
Ik denk dat het beter is, aansluitend bij Leon, in de post na mij, want dit is een EDIT, om de ongeschreven regel toe te voegen dat een oplossing in een nieuwe post moet staan.
EDIT is van 20:31

EDIT
Een snelle edit krijgt geen nieuwe tijd stempel en late EDIT krijgt wel een tijd stempel, maar dat overschrijft het oude tijd stempel weer.
Om gek van te worden dus om 20:33

EDIT
De tiepfout er uit halen levert ook al weer een nieuw tijdstempel op.
20:35
willem.m schreef:
wo 13 okt, 2021 20:17
Of mis ik een ongeschreven regel?
Dat het onhandig is om berichten aan te passen. Kijk maar eens naar mijn bericht van gisteravond met "Tussen Brussel en Charleroi".
Omdat een aangepast bericht niet onderaan komt te staan, en als je dan leest vanaf laatste nieuwe bericht, zie je de aanpassing dus niet…
Leon schreef:
wo 13 okt, 2021 20:22
willem.m schreef:
wo 13 okt, 2021 20:17
Of mis ik een ongeschreven regel?
Dat het onhandig is om berichten aan te passen. Kijk maar eens naar mijn bericht van gisteravond met "Tussen Brussel en Charleroi".
Verrek, ik zie het nu pas.
Leon wint de ronde. :)
En ik geef mijn beurt aan fi... willem.m, die nog even zijn pizzasmaak moet doorgeven. ;-)
Polling schreef:
wo 13 okt, 2021 20:23
Omdat een aangepast bericht niet onderaan komt te staan, en als je dan leest vanaf laatste nieuwe bericht, zie je de aanpassing dus niet…
Dat mag zijn, maar ik had de oplossing in mijn originele bericht, en schreef de 2e regel in de aanpassing, om zo tijd te winnen.

Maar goed, op deze manier haak ik af. Misschien doe ik later deze week weer mee.

@leon: doe maar vegetarisch.
Ik begrijp dit allemaal niet meer.
willem.m heeft toch direct de juiste oplossing gegeven middels een link?
het is niet zo dat hij later de juiste oplossing heeft toegevoegd aan dat bericht.
en renel geeft hem toch al binnen 10 minuten de beurt?

Dus willem.m laat je niet weerhouden door de vele posts die daarna zijn verschenen en verblijd ons met een nieuw Raad plaatje!
Precies JanH. Ik had bij het bericht dat Leon de ronde won een smiley gezet dus dat was een grapje. Sorry dat dat niet duidelijk was.
Kom op met dat plaatje willem.m.
Dat mag zo zijn, maar inmiddels heb ook ik geverifieerd dat Leon gisteren al de juiste oplossing had. Dus kom maar door Leon.

Wat een miscommunicatie, ha ha. 😵‍💫
...(slaakt kleine zucht)
Waar sta ik?
Afbeelding
Poppink schreef:
wo 13 okt, 2021 20:21

EDIT
Het probleem van EDIT is dat het het tijdstip niet kunt verifiëren.
Ik denk dat het beter is, aansluitend bij Leon, in de post na mij, want dit is een EDIT, om de ongeschreven regel toe te voegen dat een oplossing in een nieuwe post moet staan.
EDIT is van 20:31

EDIT
Een snelle edit krijgt geen nieuwe tijd stempel en late EDIT krijgt wel een tijd stempel, maar dat overschrijft het oude tijd stempel weer.
Om gek van te worden dus om 20:33

EDIT
De tiepfout er uit halen levert ook al weer een nieuw tijdstempel op.
20:35
Een edit krijgt pas een tijdstempel als erna nog een volgend bericht geplaatst is. Tot die tijd kun je al je taalfouten eruit halen zonder dat er een tijdstempel bij komt ;)
Leon schreef:
wo 13 okt, 2021 20:52
...(slaakt kleine zucht)
Waar sta ik?
Afbeelding
Ergens bij Welkenraedt?
https://hiking.waymarkedtrails.org/#?ma ... 709!5.9336