Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Off Road Trektocht 20-22 april - Forum Wereldfietser

Off Road Trektocht 20-22 april

Locatie: Utrecht - Utrechtse Heuvelrug - Gelderse Vallei - Veluwe -
Apeldoorn

Datum: 20-22 april 2007

Verzamelen: Utrecht CS vrijdagmiddag 15:00 of Camping De Zeven Linden te Baarn op zaterdagochtend 10:00

Aankomst: Apeldoorn zondagmiddag

Totale afstand: maximaal 150 km

Overnachten: op campings

Kosten: alle kosten zoals kamperen, drinken/eten zijn voor eigen
rekening.

Maximum aantal deelnemers: 12 - 15

Meer info: marcdirkx@hotmail.com of 033 – 4805300

Hi,

Vet plan,

staan we dan weer op dit veld in Baarn:

Afbeelding

Maar tis dus 2 1/2 dag?

Hmm, denk dat ik deze keer nogmeer mijn best ga doen om mee te kunnen...

Bas

Tocht ook geschikt voor niet-ATB'ers (zeg maar voor gewone trekkingfietsen)?

Ook

ik ben van de partij.

groetjes Peter

> Fedor schreef: Tocht ook geschikt voor niet-ATB'ers (zeg maar voor gewone trekkingfietsen)?Tocht ook geschikt voor niet-ATB'ers (zeg maar voor gewone trekkingfietsen)?

Wat mij betreft mag iedereen meedoen. De tocht is een mengelmoes van bospaden, singletracks, los zand, grindwegen, blubber en ook wel eens een stuk verhard. Ik denk dat je er met een trekkingfiets ook wel komt...

Stuur effe een mailje naar marcdirkx@hotmail.com en ik zet je op de lijst.

Marc

Ik ben er ook bij!
Hopelijk mooi weer - dan kan ik de bivakzak gebruiken ipv tent meeslepen.
Frog

Momenteel zijn er zo'n twaaf 'gekken' die zich hebben aangemeld vvor de off-road trektocht. Er zijn dus nog een paar plaatsen over...

Heb je zin om mee te gaan: stuur een mailtje naar marcdirkx@hotmail.com en je ontvangt meer info.

Marc

Marc Dirkx schreef:> Fedor schreef: Tocht ook geschikt voor niet-ATB'ers (zeg maar voor gewone trekkingfietsen)?Tocht ook geschikt voor niet-ATB'ers (zeg maar voor gewone trekkingfietsen)?

Wat mij betreft mag iedereen meedoen. De tocht is een mengelmoes van bospaden, singletracks, los zand, grindwegen, blubber en ook wel eens een stuk verhard. Ik denk dat je er met een trekkingfiets ook wel komt...

Stuur effe een mailje naar marcdirkx@hotmail.com en ik zet je op de lijst.

Marc
Off road... Nou heb ik 'n vakantiefiets zonder voorvering. Het lijkt mij dat ik dan toch iets te kort kom. Ik kan natuurlijk wat lucht uit de banden laten lopen. Maar dan nog.
Of is dat lucht uit de banden laten lopen, voor drie dagen off road toch echt genoeg?

Groet, Marco

>>Off road... Nou heb ik 'n vakantiefiets zonder voorvering. Het lijkt mij dat ik dan toch iets te kort kom. Ik kan natuurlijk wat lucht uit de banden laten lopen. Maar dan nog.
Of is dat lucht uit de banden laten lopen, voor drie dagen off road toch echt genoeg?

Voorvering heb je niet echt nodig. Lucht uit de banden zou ik niet aanraden i.v.m. stootlekken. Afhankelijk van het weer is het redelijk te doen met een vakantiefiets, maar je zult waarschijnlijk vaker af moeten stappen dan iemand met een MTB en dikke noppenbanden. De ondergrond varieert van verhard, grind, bospaden, modder en zand.

Probeer het en je zult ontdekken hoe ver je komt.

Nog 2 dagen werken! :(
Alle spullen staan al klaar! :)
Super lightgewight uitrusting wordt het - alles in een 20l rugzak! :!:
Slaapzak, bivy-bag, matje, eten..... :idea:

En het wordt mooi weer ook!!!!! :D
http://www.bbc.co.uk/weather/5day.shtml?world=0036

Tot vrijdag avond in het bos bij Baarn!!

Frog

Gisteren nog een groot deel van de route gereden. Het gaat helemaal fout met het klimaat. Zelfs de de paden door het moeras staan droog. Helemaal geen modder!!!! Jammer Freek.

Maar gelukkig zijn er andere uitdagingen: plofzand en klapzand!

Ik zie dat Frog extreem licht op pad gaat, niet bang voor de koude nacht blijkbaar. Zometeen alles eens inpakken en eens kijken waar ik op uit kom.

Hopelijk gaat mijn eigen bagagedrager-bevestiging het houden: ik heb op een geen-nokjes MTB via beugeltjes en plaatjes getracht een drager te monteren.

Tot morgen.

Dierckxsens

PS: Met 13 aanmeldingen wordt het dit jaar een massale happening...

uuh hoeveel is er nog over van de route. Er is een bosbrand bij Apeldoorn!?

Groet Marieke

idd, brandweer rukte zopas hier ook uit...

geloof dat een huisgenoot morgen een projectje had in die richting, van inventarisatiewerk zal dan wel nyet veel komen...

Bas

- helaas, weer andere verplichtingen... grrr -

Beste mensen,

Terug van de off the road trektocht, en wat een tocht was het!
Nooit geweten dat je zoveel off the road kon fietsen in NL en ook nog ergens kan komen.
M'n complimenten gaan uit naar Marc, hij die en fantastische tocht uit heeft weten te stippelen waar menig off the road-er z'n vingers bij kon aflikken!
Maar natuurlijk was de groep ook super, iedereen bedankt voor het fijne weekend!

Volgend jaar weer:)

Groet,

Martijn & BOB

heb net al het stof van me afgespoeld (en dat was een hoop! 8) ) en kan terugkijken op een supergeslaagd weekeinde: heel leuke groep, prachtige route en alles uitstekend georganiseerd!

Heel erg bedankt Marc!!! :D
Geweldig mooie route uitgezet Marc! Top! Lekker driften in het plofzand :D . Ik heb een superweekend gehad. Leuke groep ook. Dit smaakt naar meer (zand). Groet, Patrick

Was inderdaad een top weekend! :D

Off-road door Nederland is echt 'The way forward' - geen last van autos, brommers, bejaarden enzo.

Volgende keer iedereen met de bivy-bags ipv tenten?

Marc - wat een route! 10/10! Kunnen we het niet elke weekend doen?

Groetjes!

James

Wat een weekend, 100 %. :wink:

groetjes Peter





ps, een Egelantier is inderdaad een roos.

Froggy schreef:Was inderdaad een top weekend! :D

Off-road door Nederland is echt 'The way forward' - geen last van autos, brommers, bejaarden enzo.
Pas nou op met die uitspraken, voor je het weet staat er weer een ingezonden brief in het "clubblad"..... 8)

zonder bejaarden?? Waar?!