door
fud0 » vr 30 jul, 2021 21:14
Zien jullie dan niet, dat de hele infrastructuur inmiddels wordt aangepast aan corona. Dacht je nu nog werkelijk dat het alleen om corona gaat? En dat het tijdelijk is? Een lock-down totaal ongepast is bij een mortality rate van uiteindelijk 0,23%.
Ik begrijp het werkelijk niet, dat men nog steeds niet 'ziet'.
Over 14 jaar kan er waarschijnlijk al geen diesel of benzine meer getankt worden. Het gaat om ons, wij zijn het ongedierte geworden, de doorn in het oog, van mensen die het voor het zeggen hebben hier op aarde. Wij zijn hun doorn in het oog, de consumerende vernietigende mensen die de aarde aan het vernietigen is. Zij willen de aarde voor zichzelf, alleen zij mogen genieten, wij mogen hen dienen en vooral met minder dan we nu zijn.
Dit systeem is eindigend maar 'iedereen' doet maar.. en de mensen die zich zorgen maken of het 'tij nog willen keren' zitten tot aan de nek in de stress en zich 'suf' te bedenken HOE de boel nog te redden (van oa. langzame genocide), maar dat kan alleen als we massaal op één lijn zitten en dat zitten we niet en komen we niet.. dat is het hele erge. De verdeeldheid die ook nog eens ontstaat of al is ontstaan.
Ondertussen is er wel de zogenaamde 'indirecte vaccinatieplicht' (wat er niet zou komen), wat weer typisch iets was van de 'wappies',
want hoe wil je als vakantiefietser nu in hemelsnaam je om de twee dagen gaan testen. Dat is gewoon niet te doen. En als je geen winkelcentrum in mag, moet je ook nog op zoek naar een 'local' supermarkt om de hoek.
Ik wilde even spuien, commentaar mag en vooral fel en cynisch en alles waar je een fijn gevoel bij krijgt, voor als je het er niet mee eens bent. (Ik denk zo'n 95%, vette tegenvaller btw.. had wel 'anders' verwacht van wereldfietsers..)