Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fotovulling van Ortlieb voor stuurtas - Forum Wereldfietser

Fotovulling van Ortlieb voor stuurtas

Heeft één van jullie ervaring met de fotovulling, die je voor je camera kunt kopen van ortlieb, die in de stuurtassen kunnen? Graag zou ik willen weten of deze geschikt genoeg zijn om een digitale spiegelreflex en bijv. twee lenzen mee te vervoeren.

Grt Ernst

he
wij hebben er een
het past zowel in de grote als kleine stuurtas van ortlieb maar bij de kleine kan er niets meer bij
bij ons past de nikon d50 perfect in de tas maar een 2de lens denk nie da dat daar nog bij past
best is naar een winkel gaan en alles er proberen in te steken
wij zijn wel tevreden van het ding de camera geeft tot hier to alles overleefd
bono

Ik heb zo'n vulling van Ortlieb in mijn Vaudé stuurtas. Je zult echt moeten proberen of het past, want het hangt natuurlijk erg af van welke lenzen je mee wilt nemen.

Bij mijn volgende reis stap ik af van de stuurtas. Het beïnvloed het stuurgedrag teveel. Zeker als je er lekker zware dingen als een spiegelreflex met extra lenzen instopt. Ik ga over naar het systeem dat Marco Meijerink (meen ik me te herinneren) hier ooit heeft gepresenteerd: een fotorugzak in een van de voortassen. Heb ik ook weer meer uitzicht op de weg!

Sjirk