Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Harskamperdennen = Vol, 28 augustus - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Harskamperdennen = Vol, 28 augustus

Laten wij maar afwachten wat het bestuur te melden heeft.

Op de site van het RIVM staat:

Er zijn per 1 juli 15,9 miljoen prikken gezet, inclusief een 2e prik.

Momenteel zetten wij 1.530.000 prikken per week.

Over 6 weken zijn er dus ruim 9 miljoen gezet. Dan zijn er dus ongeveer 25 miljoen prikken gezet. Dan zijn dus ongeveer 85% van de mensen volledig gevaccineerd.

Lijkt mij geen argument meer om moeilijk te doen op campings.
supermario schreef:
vr 02 jul, 2021 08:07
Over 6 weken zijn er dus ruim 9 miljoen gezet. Dan zijn er dus ongeveer 25 miljoen prikken gezet. Dan zijn dus ongeveer 85% van de mensen volledig gevaccineerd.

Lijkt mij geen argument meer om moeilijk te doen op campings.
Een uitbater van een camping is geen overheid.

Bekijk het eens van een andere kant. Astra (bescherming 60-80%) voor de groepen eind jaren 50. Janssen (bescherming 65%) eind jaren 60 en wie dat geregeld heeft. Zijn dat groepen die een WF weekend bezoeken? Hebben die kinderen die op vakantie zijn geweest, schoolgaande kleinkinderen, en hebben ze daar tot nog toe afstand van gehouden? Is er een kans dat iemand op een kampeerweekend besmet zou worden? Zou het voor jezelf op dit moment een bezwaar zijn om ziek te worden van Corona, of om vrienden te besmetten?

Hier het lijstje van geldende corona maatregelen voor bedrijven, organisaties, instellingen, lokale overheden en verenigingen. Daar zal de camping en WF het mee moeten doen. Nuchter bekeken laat dat géén ruimte voor een georganiseerd kampeerweekend.
georganiseerd kampeerweekend.
Dan gaan we toch ongeorganiseerd naar de Harskamperdennen? Zodra je nog wel ziek wordt, maar niet in het ziekenhuis belandt en de kans dat je anderen besmet kleiner wordt durf ik het wel aan.
Bert van Sprang schreef:
vr 02 jul, 2021 09:26
georganiseerd kampeerweekend.
Dan gaan we toch ongeorganiseerd naar de Harskamperdennen? Zodra je nog wel ziek wordt, maar niet in het ziekenhuis belandt en de kans dat je anderen besmet kleiner wordt durf ik het wel aan.
Of een alternatief kampeerweekend, op hetzelfde terrein of -doe 's gek- heel ergens anders.
Ik heb mijn app al ingesteld op reizen. Ik vertrek op 20 september naar Spanje😀.
Ik kreeg van een bestuurslid het bericht dat er vanmiddag informatie komt over de Harskamperdennen 2021 op de website van De Wereldfietser.