Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fiets stallen in Bangkok - Forum Wereldfietser

Fiets stallen in Bangkok

Hoi,

heeft er iemand een goede tip voor het veilig stallen van de fiets voor een drietal weekjes in Bangkok ?
Vroeger verbleef ik in het Wendy Guesthouse waar ze daar een mooie afgesloten ruimte voor hadden, maar zij hebben hun prijzen op een paar jaar verdubbeld, en de vraagprijs van 1.000 Baht voor de kamers die ze hiervoor aanbieden vind ik wat hoog.
Heeft het East-Inn Hotel een afgesloten bagageruimte waar ze fietsen in accepteren ? Andere tips voor leuke hotelletjes met deze optie zeer welkom.

thnx !

Voor jou waarschijnlijk te laat Koenie.

Ik sliep in New Merry V achterin stonden er fietsen waarvan sommige mensen ergens anders waren. Het is niet afgeloten maar vond het zelf veilig genoeg om mijn fiets te zetten.

Kamers, single vanaf 130 Baht

Misschien ook te laat, maar ik heb goede ervaringen met Taewez Guesthouse in Thewet (adres zie Lonely Planet), 15 min. lopen ten noorden van Kho San Road. Stallen van de fietsen (en je overbodige bagage) is gratis, je betaalt alleen een borgsom van 150 Baht die je terugkrijgt als je je spullen ophaalt.
Voorwaarde is wel dat je er ook weer terugkomt en dus nog een nachtje blijft, maar dat lijkt me alleszins redelijk ;-).

Aircon doubles voor 430 Baht, singles met fan en shared bathroom vanaf 200 Baht.

gr.
Yvonne

Ik heb de fiets uiteindelijk gewoon weer bij Wendy House achtergelaten (20 Baht / dag denk ik, + nog eens 20 Baht per dag voor overige bagage). Niet de goedkoopste oplossing, maar wel gerust achtergelaten.
Dat Taewez guesthouse ga ik wel een keertje bekijken, lijkt interessant !

Ha die Koenie,

Kosten de kamers bij Wendy nog steeds 1000 baht, of hebben ze de prijzen inmiddels al weer verhoogd?

haha,

tzou me niets verbazen Bert, elke keer als ik er kom hebben ze er 100 Baht bijgedaan .... tis dat de locatie me wel bevalt (filmpje + foodcenter in MBK).
Het duurt wel weer even voor ik in Bangkok zal zijn denk ik, dus wat Wendy met de prijs van haar kamers doet zal me voorlopig een zorg zijn.

Groeten uit een (niet zo fietsvriendelijk) Vietnam (lang leve Thailand :D )
Ook bij Happyhouse kun je fietsen stallen. Per fiets en per stuk bagage 10 bath. De website van het guesthouse is: www.happyhouseguesthouse.com
Je hebt hier een aircon kamer voor rond de 500 bath.
Je zit hier vlak bij Khaosanroad in een rustig straatje.
Groetjes, Jasper en Ilse (www.opdetrappers.nl)
Hallo,
In een vorig bericht stond dat je de fiets gratis kon stallen bij Taewez Guesthouse. We zijn daar vandaag even geweest, maar ze willen daar geen fietsen meer opslaan! Probeer dus een van de andere opties.
Groetjes, Jasper en Ilse

Ik heb de eerste keer behoorlijk moeten zoeken naar een hotel met plaats en een plek om de fiets veilig neer te zetten.

Kwam toen bij Baan Sabai in het straatje achter de tempel vlakbij Khao San rd. Je kan hem hier denk ik niet achter laten als je verder wilt trekken zonder fiets, daar is te weinig plaats voor. Hij staat in een binnentuintje en je kan hem vastzetten aan het hek. Er stonden meer fietsen.

Een kamer met 2 bedden, geen raam en gedeelde badkamer kostte 270 Baht.