In de laatste weken van juni wil ik twee weken de rust en de ruimte van het zuiden van Frankrijk opzoeken en al kamperend een trektocht maken. Mijn idee is op maandag 11 juni de fietsbus naar Aix en Provence of Nice te nemen en op 26 juni weer te vertrekken vanaf een van deze plaatsen. Een mogelijkheid is om de vertrekplaats voor de terugreis in de Dordogne te boeken waar op 26 juni de eerste fietsbus vertrekt dit jaar. Bij tocht een wordt het dan Provence en Alpen. Bij tocht twee Provence en Centraal Massief. Ik ben 54 jaar en schuw een stevige klim niet (van boven ziet de wereld er heel anders uit). Dagafstand 80-100 km. Meestal blijf ik af en toe een dag ergens staan en fiets van daaruit een rondje zonder bagage. Andere opties zijn met de auto (heb ik niet) ergens naar het zuiden rijden en daar verder fietsen of iets later vertrekken. Ik heb zondag 10 juni nog verplichtingen en wil voor de grote drukte (begin juli) weer terug zijn.
Mail me als dit je aanspreekt. We kunnen dan telefonisch verder van gedachten wisselen. Andere ideeën over bestemming zijn bespreekbaar (Italië?) maar afhankelijk van beschikbaar vervoer.

groet, Bernard