Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Het is toch niet weer zover? - Forum Wereldfietser

Het is toch niet weer zover?

Jazeker, het is weer zover. Verder is dit keer alles anders: andere tent, andere fiets, andere Monarch Alite, of althans andere stokken. Het enige wat hetzelfde is gebleven is dat deze Wel-Rotterdammer allang weer onderweg is als je bedenkt toch een keer navraag te doen wanneer ΚΌie denkt te vertrekken...

Ik zou zeggen: zwoeg en snoef:
https://biketory.nl/content/61/grootst_ ... erdam.html
Lekker lezen weer :D
Het is weer een heerlijk verhaal! :D :D :D
Fantastisch humoristisch proza elke keer weer!
Heerlijk.🀣
Dank voir plaatsen Bart!
Het zal wel aan mij liggen, en ik zal ook wel niet mogen reageren omdat ik wat negatief ben.
Maar toch! Ik begrijp echt niet wat er leuk is aan geconstrueerd leuk taalgebruik.
Peter Molog schreef: ↑
ma 10 mei, 2021 17:18
(...) Ik begrijp echt niet wat er leuk is aan geconstrueerd leuk taalgebruik.
Mijn zoon zegt dan altijd: "Dat is humor voor mensen met humor". Zelf heb ik op latere leeftijd geleerd dat ik ook gelukkig kan zijn zonder alles te hoeven begrijpen :)
[quote="Peter Molog" post_id=394080 time=1620659935 user_id=5838]
Het zal wel aan mij liggen, en ik zal ook wel niet mogen reageren omdat ik wat negatief ben.
Maar toch! Ik begrijp echt niet wat er leuk is aan geconstrueerd leuk taalgebruik.
quote]

Mopperdemopperdemop. Dat lucht wel eens lekker op. :wink:
En ik heb niet zitten knutselen en broeden op het eindrijm. 😎
Loes van den Bergen schreef: ↑
ma 10 mei, 2021 17:42
Peter Molog schreef: ↑
ma 10 mei, 2021 17:18
Het zal wel aan mij liggen, en ik zal ook wel niet mogen reageren omdat ik wat negatief ben.
Maar toch! Ik begrijp echt niet wat er leuk is aan geconstrueerd leuk taalgebruik.
Mopperdemopperdemop. Dat lucht wel eens lekker op. :wink:
En ik heb niet zitten knutselen en broeden op het eindrijm. 😎
Het is geen mopperen. Overigens heb ik je foute citaatgebruik even gecorrigeerd voor de techniek.
Ik spreek alleen mijn verbazing uit dat dit 'leuk' is.
Arnoutt schreef: op latere leeftijd geleerd dat ik ook gelukkig kan zijn zonder alles te hoeven begrijpen
Ik ben ook 'op latere leeftijd '. Ik begrijp het meeste niet. Ik ben gelukkig.
Maar mag ik dit niet leuk vinden?
Ja.
Oh, nee. Mag niet.
Je hoeft niet alles leuk te vinden.
Peter Molog schreef: ↑
ma 10 mei, 2021 17:18
Ik begrijp echt niet wat er leuk is aan geconstrueerd leuk taalgebruik.
Daarmee impliceer je dat er ook zoiets bestaat als ongeconstrueerd leuk taalgebruik, of dat geconstrueerd stom taalgebruik wel leuk kan zijn, of dat taalgebruik nooit leuk is.
Ik heb me al voor het uitlezen van de eerste alinea verder beperkt tot het bekijken van de plaatjes.
Ik vind het net zoiets als foto's die onder een hoek van ongeveer 30 graden zijn genomen om 'interessant' te doen.
bert sitters schreef: ↑
ma 10 mei, 2021 18:20
Je hoeft niet alles leuk te vinden.
Klopt. Hetzelfde heb ik met Carnaval: vind ik ook niet leuk. Ieder zijn humor.
Taal is een constructie: je bouwt een zin op met een keuze aan werkwoorden, zelfstandige naamwoorden, bijvoeglijke naamwoorden, voornaamwoorden, bijwoorden, lidwoorden, telwoorden, voegwoorden, voorzetsels en tussenwerpsels. Daar komt iets uit. Al dan niet met humor.
Leuk! Weer eens een reisverhaal te lezen op/via het forum.
Leuk verhaal!
Ojee. Hijs onderweg naar gorsel.