Additionally, paste this code immediately after the opening tag: [TKA] Koga Lightrunner - Forum Wereldfietser

[TKA] Koga Lightrunner

Een kort berichtje namens m'n zusje, die haar Koga Lightrunner wegdoet (niet helemaal een 'wereldfietser-fiets', maar wel erg mooi voor de beginnende reizigster of gewoon als mooie toerfiets)

Het is een Koga Lightrunner, damesmodel uit 2005, heeft slechts 300km (!) gereden (woon-werkverkeer).
Framemaat: 54cm

Foto's via deze link op speurders, gelieve ook via die advertentie te reageren (dan komen mailtjes meteen bij de juiste persoon terecht)

Tja.. ik denk dat de prijs (€1000,-) die je zus vraagt wat aan de hoge kant is. Voor die prijs heb je een Giant expedition die nieuw is, en met betere kwaliteitsonderdelen is afgemonteerd. Een nieuwe ligtrunner heb je voor €150,- er bovenop nieuw.

Hij is inderdaad aan de prijs, maar vrees dat dat een discussie is die niet helemaal aan mij is om te voeren (aangezien het niet mijn fiets is...). Ik dacht, ik zet het toch even hier neer, je weet immers nooit hoe een balletje kan rollen....