Additionally, paste this code immediately after the opening tag: TKA Koga Randonneur heren framemaat 63 - Forum Wereldfietser

TKA Koga Randonneur heren framemaat 63

Koga Miyata Randonneur, framemaat 63, met de volgende specificatie's:
Frame: Volledig handgebouwd en vervaardigd van Koga-Miyata Hardtlite FM-1 triple-bulled chroommolybdeen ovale buizen. Voorzien van koudgesmede verticale uitvaleinden met dubbele oogjes. Vaste nokken voor pomp, dubbele bidonhouders, drager, slot, bracket-dynamobediening en achtervorkbeschermer. De RDL is voorzien van een bovenbuisbeschermer.
Voorvork: Vervaardigd van Koga-Miyata Hardtlite. FM-1 chroommolybdeen met uni vorkkroon en nokken voor lowrider-racks
Kleurencombinatie: donkergroen-metallic met G-8 lichtgroen-metallic
Stuurgrips: Cushin grips zwart
Remmen/grepen en kabels: Koga special cantileverremmen met duoremgrepen, met ABS/BPC-systeem voor, kabels zwart rvs
Naven: Shimano Deore LX FH-M 565/HB-M 563 36g. 1OO-135mm
Velgen: Mavic T-261 SBP 3§g zilver ,
Kettingwiel en bracketasset: Koga special 500 22x32x44t. 17Omm met kettingrand Shlmano B8-UN 51 68-113mm
Cassette: Shimano Deore LX CS-HG 70 8-sp. 11-12-14-16-18-21-24-281.
Derailleur’s: Shimano Deore LX RD-M 565/FD-M 565 28,60 D-Route
Derailleurverstellers: Gripshift SRT-6OO 8-sp kabels zwart rvs
Spatborden: ESGE model P-45 zwart
Koplamp: AXA Highlight halogeen met retroreflector
Achterlicht: Spanninga met beschermbeugel
Dynamo: Union roldynamo met bedieningshevel
Low rack: ESGE model SL-721 titanium kleur
Achterdrager: ESGE model Tournee M-351 titanium kleur
Gewicht: RD ca. 15,8 kg

De fiets ziet er fantastisch uit, is alleen met mooi weer gebruikt.
Nieuwprijs € 1400 (hfl. 3000,-).
Nu voor € 450,-
De fiets staat te koop op Markplaats, met foto's.

Uit welk jaar komt de fiets? En heb je misschien een link naar Marktplaats, want ik kan hem daar niet vinden. Ik ken nog wel iemand die hier interesse in heeft namelijk.

Klik op deze link:
http://fiets.marktplaats.nl/herensportf ... ab9ea22d37
De fiets is van 1995.
Jordann schreef:Uit welk jaar komt de fiets? En heb je misschien een link naar Marktplaats, want ik kan hem daar niet vinden. Ik ken nog wel iemand die hier interesse in heeft namelijk.