Dag, koop net wat spaken bij een fietswinkel, met bijbehorende contra moertjes, had ze eerder eens bij een andere fietswinkel gehaald, was toch een stuk goedkoper volgens mij, al wist ik niet meer precies hoe veel. Zonder meteen over precieze bedragen te hebben wat ik nu heb betaald, kan ik vertellen dat ik net bij een webwinkel die van alles verkoopt een setje spaken van 144 stuks voor 12,50 "zag liggen", dat echt heel wat goedkoper dan ik nu heb. Of iemand idee heeft of dat dan slechtere (hoeveel slechter dan wel niet, maar even achterwege) spaken zijn, of ben ik toch gewoon getild eigenlijk net? Niks meer aan te doen, ga niet ruilen daarom, al zou 't kunnen. Maar toch wat benieuwd. Iets duurder, niet zo'n punt , hou je toch, maar hier wel wat nare smaak bij. Voortaan (als het er nog weer eens van komt) toch maar, hoe onbenullig het me ook lijkt, toch maar vooraf vragen wat de dingen kosten eigenlijk. Geld één ding, maar toch om idee vooral.
PS dat setje was zonder moertjes, maar wat van vond kosten die ongeveer net zoveel als de spaak, dus dat op die manier mee gerekend.
PS dat setje was zonder moertjes, maar wat van vond kosten die ongeveer net zoveel als de spaak, dus dat op die manier mee gerekend.