Tot nog toe altijd in hotelletjes overnacht tijdens fietsvakanties, nu willen we gaan kamperen. Ik ben op zoek naar een tent, een slaapzak en een slaapmat voor mijn vrouw en mijzelf, Mijn vrouw is 175 en 60 kilo ik 2 meter en 110 kilo. We zijn mooi weer fietsers. We zoeken, vooral voor mij, een ruime tent, een lange slaapzak en een lange slaapmat met een goede prijs/kwaliteit verhouding. Wie kan me tips geven?
Lange slaapzak: https://www.lowlandoutdoor.nl/sjacka schreef: ↑zo 18 apr, 2021 21:56Tot nog toe altijd in hotelletjes overnacht tijdens fietsvakanties, nu willen we gaan kamperen. Ik ben op zoek naar een tent, een slaapzak en een slaapmat voor mijn vrouw en mijzelf, Mijn vrouw is 175 en 60 kilo ik 2 meter en 110 kilo. We zijn mooi weer fietsers. We zoeken, vooral voor mij, een ruime tent, een lange slaapzak en een lange slaapmat met een goede prijs/kwaliteit verhouding. Wie kan me tips geven?
Tot twee meter (OK 198 cm) bij de mummies van 230 cm. Andere merken bieden ook die mogelijkheid maar dan vaak niet "off the shelf".