Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Wat mij betreft helemaal niets, vooral tas (oplos) koffie vind ik erg fijn. Het voordeel aan havermout met poedemelk is dat je dan exact de hoeveelheid kunt doseren. Nu komt het weleens voor dat ik snel weer honger heb (vanwege sneetjes witbrood) of het wat zwaar op de maag ligt (vanwege mueslibrood met camembert oid.).Wat is er mis met boterhammen met kaas en een tas koffie?
Complete wetenschap? Inhoudelijk zijn wetenschappers het nooit met elkaar eens. Onze overconsumptie van dierlijke proteïnes leidt tot diverse welvaartsziektes. Waaronder de ziekte van Parkinson. Dat neemt hand over hand toe en op steeds jongere leeftijd.Leon schreef: ↑zo 07 mar, 2021 09:17Ik vind Piet een aardige man, maar als hij complete wetenschap ervan beschuldigt miljoenen mensen ongezond te hebben gemaakt en hij het allemaal beter weet dan al die wetenschappers bij elkaar lijkt het mij toch passend om daar iets van te zeggen. Maar dat is zeker niet op de man, maar puur inhoudelijk.
Dat kan alleen als je in heel rustig tempo fietst. Op je vetvoorraad rijden kan alleen in de laagste hartslagzone's, daarboven is dat ontoereikend en heb je extra toegediende koolhydraten nodig. Kan elke sportarts/-diëtist je vertellen, en heeft niks met gezondheid te maken.PietV schreef: ↑za 06 mar, 2021 09:17Een goed ontbijt blijft belangrijk. Maar het tijdstip van het ontbijt ligt bij mij soms na 60 km fietsen of rond de middag. Velen onder ons hebben minsten 11 kg vet bij zich. Dat is circa 88.000 kCal. aan energie. Verdeeld over intramusculair-, visceraal- en onderhuid vet. Bovendien heb je circa 2.000 kCal. aan glycogeen in lever en spieren. Als je gezond bent en dus geen last hebt van insulineresistentie kun je een hele dag fietsen zonder eten. Drinken is dan voldoende.