Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Hallo Poppink, je hebt met Leek het goed, maar zonder de juiste plek aan te duiden.
Fraaie foto! Ergens in Twente? Mensen met een achternaam die op -ink eindigt, wonen vooral in Twente en Achterhoek.
Dit hier, bij Château de Chillon in Vaud, Zwitserland? Ben er nog in 1978 langs geweest.De tovenaar schreef: ↑zo 07 mar, 2021 18:22Het was lastig te vinden, zag wel de brug maar kon 'm niet plaatsen, maar jouw hint zorgde voor de grote doorbraak.
Volgende:
weg.jpg
Dank je wel, de contouren van het kasteel komen me meteen bekend voor, ondanks dat de Zwitserse vlag geblurd is.... Best eng om te zien dat die fietser midden op de gele lijn reed, zo dichtbij de auto's....
Kan kloppen, want die afschuwelijke fly-over was er in 1978 nog niet... Chillon is een van de meest gefotografeerde kastelen van Zwitserland, zo mooi in het water gelegen. Daar heb ik nog een paar dia's van.De tovenaar schreef: ↑zo 07 mar, 2021 19:32De drukte valt daar wel mee hoor, het meeste verkeer gaat over de autoweg die wat hoger is gelegen:
https://maps.app.goo.gl/2Fhcrp39JfFccuRr6
Is niet in Groningen. Ik heb donderdag j.l. in het Westerkwartier gefietst, gisteren zoals al eerder gezegd, in Drenthe gefietst.