Additionally, paste this code immediately after the opening tag: SintChristophorus.nl wil trekkingfietswinkel starten - Pagina 28 - Forum Wereldfietser

SintChristophorus.nl wil trekkingfietswinkel starten

627 berichten
Jurr schreef:
vr 05 mar, 2021 15:44
Zou zelf ik een volledige frametas nemen, ik vind dat je bij zo'n kleintje vaak net te weinig ruimte hebt en teveel loze ruimte in het frame nodig hebt om de bidons er nog fatsoenlijk uit te kunnen halen.
Eens. Op mijn mountainbike heb ik een full-frame tas voor mijn 3-liter waterzak, kookspullen en eten. Bevalt me heel goed.

Ik denk dat deze race-tassenset van Restrap niet echt bedoeld is voor kamperende bikepackers, maar meer voor de wielrenners die in pensionnetjes en hotels overnachten. Desondanks ga ik gewoon proberen hoe ver ik ermee kom. Extra tasjes en bidons kunnen er altijd nog bij.
Bert van Sprang schreef:
vr 05 mar, 2021 13:16
volgehangen met vormeloze massa en strap
En als je er echt een week of langer mee op pad gaat, kom er nog veel meer aan te hangen.
En de meeste (reis- of bikepacking-)fietsen worden - imho - mooier als er van alles aan hangt :D
Oneens, hoe cleener hoe mooier.
Dan pak ik wel een fixie ;)
Christophorus schreef:
vr 05 mar, 2021 16:08
Ik denk dat deze race-tassenset van Restrap niet echt bedoeld is voor kamperende bikepackers, maar meer voor de wielrenners die in pensionnetjes en hotels overnachten.
met pinion en 44-622 banden, denk je echt? :lol:

Maar vind je hem nu met vormgeverspetje mooi, of durf je volgende week variant 1.2 te presenteren zoals Bert en ik hem mooi zouden vinden :wink:
Grandonneur schreef:
vr 05 mar, 2021 22:23
Maar vind je hem nu met vormgeverspetje mooi, of durf je volgende week variant 1.2 te presenteren zoals Bert en ik hem mooi zouden vinden :wink:
Echt heel heel mooi niet. Wel lekker anders.
Leuke uitdaging. Ik ga even een titanium lowrider regelen en zal ‘m dan eens pimpen met Brooks tassen.
Volgens de Pilot-site zou er ook een Ti achterdrager zijn (vergelijkbaar met de sportieve Santos achterdragers voor de Race Lite). Die zou er mooi op staan denk ik met twee tasjes er aan.

Mis je alleen een plek om de tent op te leggen ;) Die moet dan maar aan het stuur.
Fedor schreef:
za 06 mar, 2021 11:46
Volgens de Pilot-site zou er ook een Ti achterdrager zijn (vergelijkbaar met de sportieve Santos achterdragers voor de Race Lite).
Yep. Besteld!
27 pagina’s en 584 berichten over één winkel.
Ik heb het allemaal niet opgevolgd, maar is de winkel al open ondertussen?
Ja! Maar wel op afspraak.
Fedor schreef:
za 06 mar, 2021 11:46

Mis je alleen een plek om de tent op te leggen ;).
Dan kun je de titanium Tubus nog nemen ;)
Blijven er 2 SC websites aktief ?...Of worden de 2 samengevoegd ?
( saintchristopher.bike / sintchristophorus.nl )
Beide websites blijven.

SaintChristopher.bike is specifiek voor de winkel.

SintChristophorus.nl blijft een blog voor nieuws en reviews. Ook voor artikelen die niet in mijn winkel te vinden zijn. Het moet wel minder een one-man-show worden en daarvoor leen ik de te testen items graag uit aan meerdere vrijwilligers.
Op Google Maps / Streetview staan er nog veel foto's van het interieur van de vorige winkel. Zouden die op de één of andere manier verwijderd kunnen worden? Het zou verwarrend kunnen zijn. Ik klikte er iig vol verwachting op (al staan er op de website zelf voldoende fraaie interieurfoto's) ;)
Dat kan alleen de vorige huurder doen en die is helaas overleden. Ik heb Google een melding gestuurd dat die zaak niet meer bestaat en nu maar hopen dat ze het snel opruimen.
Christophorus schreef:
za 06 mar, 2021 21:00
Dat kan alleen de vorige huurder doen en die is helaas overleden. Ik heb Google een melding gestuurd dat die zaak niet meer bestaat en nu maar hopen dat ze het snel opruimen.
Je kan online aangeven dat je eigenaar bent, stuurt Google jouw een code - dat gaat gewoon ouderwets per post- met die code kan jij aangegeven dat je eigenaar van de tent bent. En je gegevens aanpassen.
Dat kan alleen als het hetzelde bedrijf betreft. De kledingwinkel is exit, Saint Christopher is nieuw.
Gisteren langs gegaan bij de nieuwe winkel, erg mooi geworden. Het voelde als een snoepwinkel :D Weer wat nieuwe inspiratie opgedaan voor de fiets. Bedankt voor de gastvrijheid.
Christophorus schreef:
zo 07 mar, 2021 10:27
Dat kan alleen als het hetzelde bedrijf betreft. De kledingwinkel is exit, Saint Christopher is nieuw.


Je bent eigenaar van het pand, je claimt online dat je eigenaar bent van die kledingwinkel, laat een code sturen naar het fysieke adres ( dus het pand) en je kan het online aanpassen.
Google komt volgende week langs voor updates, interieurfoto’s en streetview.