Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Raad plaatje! - Pagina 784 - Forum Wereldfietser

Raad plaatje!

33963 berichten
Ja, tempo zit er lekker in vandaag.
Nieuwe opgave
Knipsel.JPG
Nou daar gaat 'ie dan: https://www.google.com/maps/place/52%C2 ... d6.7740467

Vorig jaar had ik daar een lekke band.

Oeps, sorry, aan de overkant. https://www.google.com/maps/place/52%C2 ... d6.7737413

Heen en weer, heen en weer .......
Poppink schreef:
di 05 jan, 2021 00:48
Poppink schreef:
ma 04 jan, 2021 22:12
Dan wordt het nu tijd voor een lastige, niet?
Dat was een GRAPJE !! :evil:
Heb voldaan aan jouw wens.

Helemaal goed, jij bent.
Is dat er zo een waarbij je blij bent dat je weer mag fietsen omdat je armen moe gedraait zijn?
Yep. Vond deze ook niet gemakkelijk gaan.
Ergens in Twente
Ergens in Twente.jpg
Twente was al duidelijk van de kaart af te lezen. Maar nu nog een plek vinden waar van die scheve bomen staan... 🧐🌳
willem.m schreef:
di 05 jan, 2021 21:17
.. Maar nu nog een plek vinden waar van die scheve bomen staan... 🧐🌳
Deze boom heet de Viermarkenlinde en staat op het punt waar de grenzen van de vier 'marken' Lonneker, Enschede, Groot Driene en Twekkelo elkaar raken.
lokatie.png
Ha ha, dat ligt aan de fietsroute naar de Campus (de UuuThéééh). Blijkbaar lette ik destijds (toch dik vijf jaar) niet goed op waar ik reed.
Hennig an, en rap 'en betjen.

Dat is wel heel rap.

Nou kan ik wel gaan staan ontkennen alsof ik Trump heet, maar dan word ik morgen toch weggestemd.

D'ran ie!
Om het tempo erin te houden:
boodschappendoen.jpg
Ik ben al begonnen met zoeken op "Delhaize Brussel" op Google Maps (na al pogingen gedaan te hebben in Luik en Charleroi), maar Leon was me nu voor....
Leon heeft het goed gevonden en dus gaat de beurt naar Leon.
Martin E. van Doornik schreef:
wo 06 jan, 2021 11:13
Ik ben al begonnen met zoeken op "Delhaize Brussel" op Google Maps (na al pogingen gedaan te hebben in Luik en Charleroi), maar Leon was me nu voor....
In Wallonië zul je niet snel tweetalige borden aantreffen, evenmin in Vlaanderen dus het zoekgebied was daarmee vrij beperkt. Je noemt echter wel de steden waarvan ik had gehoopt dat de mensen zouden gaan zoeken.
renel schreef:
wo 06 jan, 2021 09:55
Om het tempo erin te houden:boodschappendoen.jpg
Grappig. Toen ik die torenflats zag was mijn eerste gedachte een miljoenstad in Pakistan of India, maar toen zag ik Delhaize en moest het wel dichterbij huis zijn... Wat een triest gezicht zeg!
Grappig was dat Bing en Google niet zagen dat de twee flats onder een niet-haakse hoek stonden en niet met de oplossing kwamen. Daaruit blijkt maar weer dat slimme algoritmes heel veel kunnen, maar als het net buiten de limits is kunnen ze helemaal niks. Daar ligt het gevaar van die dingen: pas je niet in het straatje dan val je buiten de boot.

Ik heb gewoon Delhaize ingetikt bij google afbeeldingen, zonder de foto, en was er heel snel.

Volgende. Het kerkje aanduiden is genoeg.
Afbeelding
Ik ben tijdens fietstochten in ons zuidelijke buurland wel eens bij een Delhaize-vestiging gestopt, voor wat eten onderweg, maar ook 'n paar pakken lekkere Rombouts-koffie voor m'n vrouw thuis.... :wink:
De foto is in Lille genomen (niet in Frankrijk).
110a. Delhaize supermarkt in Lille.jpg
willem.m schreef:
wo 06 jan, 2021 11:28
Grappig. Toen ik die torenflats zag was mijn eerste gedachte een miljoenstad in Pakistan of India, maar toen zag ik Delhaize en moest het wel dichterbij huis zijn... Wat een triest gezicht zeg!
Als het in Azie was had je ook nog een hoop elektra/telefoonkabels rond zien hangen.
varanasi.jpg
renel schreef:
wo 06 jan, 2021 11:49
Als het in Azie was had je ook nog een hoop elektra/telefoonkabels rond zien hangen.varanasi.jpg
Om effe een heel werelddeel te generaliseren.
Zegt de ene Chinese toerist tegen de andere: "Ik heb vorige week Europa gedaan. Ze eten daar elke dag boerenkool en poffertjes."