Zelfs professionals kunnen moeite hebben met het vinden van de juiste zithouding.
Zadelpijn zat Dumoulin dwars tijdens Tour: 'Overal pijn, dit kan zo niet langer' - https://nos.nl/l/2362227
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Zelfs professionals kunnen moeite hebben met het vinden van de juiste zithouding.
Ik bedoel ook niet dat een fietsmeting niet waardevol kan zijn, maar dat je als je je er in verdiept/inleest en er over nadenkt, dat je het ook vaak zelf kunt. Tegenwoordig valt al heel snel het woord "bikefit". (zoals in het algemeen veel wordt uitbesteed) Ik heb twee jaar lang heupklachten gehad nadat ik met SPD plaatjes ging rijden, ook die klachten verdwenen na het vinden van een optimale positie van die plaatjes. (hoewel ik nog steeds niet helemaal overtuigd ben van het nut van schoenplaatjes, ik ben er inmiddels wel aan gewend) Wellicht had dat sneller gekund als ik betaald advies had ingewonnen, dat zou kunnen.WimB schreef: ↑zo 27 dec, 2020 19:24Ik heb me door Sjefke Janssen in Elslo dat was in maart 1989 laten opmeten. Rechter knie. Tevens een paar schoenen gekocht waarvan hij de plaatjes heeft gemonteerd en afgesteld. Mijn ongemak werd opgelost. De computer uitdraai gebruik ik nog steeds als basis. Dat is reuze handig als je van fiets of frame moet wisselen. Dit bezoek blijft waardevol voor mij.