Additionally, paste this code immediately after the opening tag: SintChristophorus.nl wil trekkingfietswinkel starten - Pagina 18 - Forum Wereldfietser

SintChristophorus.nl wil trekkingfietswinkel starten

627 berichten
cycler schreef:
ma 21 dec, 2020 14:38
Niks mis met een tweedehandse santos of idworx.
Want die kunnen niet stuk? :wink:
Kijk eens op de discussie "De tien geboden ..." die nu loopt. Daar staat het een en ander, maar NIETS over welk versnellingssysteem, welke ketting of riem, welke remmen en dergelijke je fiets moet hebben. Dat is namelijk op zichzelf niet belangrijk. Als jouw Rih aan de criteria die daar genoemd zijn voldoet kun je er gerust mee op reis.
Met een brandende open haard in de winkel is het geen straf om overuren te maken.

Na de lockdown zijn jullie welkom voor een glühwein!

Afbeelding
Leuk!
(voor het rendement is een goeie houtkachel volgens EN13240 / Din+ / BimschV Stufe 2 wel fijn - en een stuk schoner - zoek bij Janco de Jong voor mooie voorbeelden)
ja ik kom ook wel bij jou kijken hoor na de lockdonw
Een witte werkplaats...

Welke fietsenmaker doet nu zoiets? ;)

Afbeelding
Een die niet van plan is veel te gaan sleutelen? :D
Shadow schreef:
do 24 dec, 2020 20:25
Een die niet van plan is veel te gaan sleutelen? :D
Ik verkoop en onderhoud geen derailleurfietsen. En van de fietsen met Rohloff en Pinion wordt 99% met een tandriem verkocht. Dat scheelt heel veel viezigheid.
Hmm, inderdaad anders.....ik zou een overvolle wand verwachten met handige tools.
Nu lijkt het net of je alles repareert met een hamer en beitel 😄😄

Moet wel zeggen dat de winkel uitstraling er top uit ziet.
jumbo schreef:
do 24 dec, 2020 20:43
Hmm, inderdaad anders.....ik zou een overvolle wand verwachten met handige tools.
Nu lijkt het net of je alles repareert met een hamer en beitel 😄😄
Er is nog heel veel besteld spul onderweg, komt goed. Toch kom je met een hamer en de koevoet uit de onderste lade vaak best een heel eind. ;)
If your only tool is a hammer - eventually everything starts to look like a nail :lol:
Christophorus schreef:
do 24 dec, 2020 20:32
Shadow schreef:
do 24 dec, 2020 20:25
Een die niet van plan is veel te gaan sleutelen? :D
Ik verkoop en onderhoud geen derailleurfietsen. En van de fietsen met Rohloff en Pinion wordt 99% met een tandriem verkocht. Dat scheelt heel veel viezigheid.
Ik snap het, ff plagen :wink:
Blijft maar terugkomen die hamer hier op het forum... ;)
jumbo schreef:
do 24 dec, 2020 20:43
Hmm, inderdaad anders.....ik zou een overvolle wand verwachten met handige tools.
Nu lijkt het net of je alles repareert met een hamer en beitel 😄😄

Moet wel zeggen dat de winkel uitstraling er top uit ziet.
ik heb vandaag nog even naar binnen staan gluren, wat is het een mooie zaak aan het worden. Ook de gereedschaphouders met magneetstrip die zelfs een zware hamer kunnen vasthouden zijn geheel in stijl. Een mooie aanwinst in Gorssel.
Shadow schreef:
do 24 dec, 2020 21:06
If your only tool is a hammer - eventually everything starts to look like a nail :lol:
Als het niet past heb je een grotere hamer nodig.
Je gereedschapskist zou dus uit alleen hamers kunnen bestaan.
Sintchristophamers
Kan het pontje over de IJssel komend fietsseizoen alle fietsers aan?
Christophorus schreef:
do 24 dec, 2020 20:47
Toch kom je met een hamer en de koevoet uit de onderste lade vaak best een heel eind. ;)
Zo zeg ik zelf altijd: "Er is geen fiets die ik niet uit elkaar kan halen" :lol:
bert sitters schreef:
vr 25 dec, 2020 12:11
Kan het pontje over de IJssel komend fietsseizoen alle fietsers aan?
Tuurlijk Bert, het is geen Amsterdamse tram :-)
@Eric.
De Dommerholt is maar een klein bootje. Kan helaas niet onder de bruggen van de Da Costakade door.
Als straks heel Apeldoorn fietsend op bedevaart gaat naar Sint-Christophorus, kan het dringen worden op de steiger.