Additionally, paste this code immediately after the opening tag: SintChristophorus.nl wil trekkingfietswinkel starten - Pagina 15 - Forum Wereldfietser

SintChristophorus.nl wil trekkingfietswinkel starten

627 berichten
Christophorus schreef:
zo 29 nov, 2020 21:32
De merken die ik behoud omdat ze echt heel goed zijn, zijn Revelate, Blackburn, Restrap en Ortlieb.
En Apidura?
Jurr schreef:
zo 29 nov, 2020 21:44
En Apidura?
Heb ik nog in overweging. Apidura verkoopt veel online direct aan consumenten en het is de vraag hoeveel ze daarmee concurreren met hun eigen voorraadhoudende dealers.
De artikelen voor persoonlijke verzorging met zeep- en shampoo-tabletten van Happy Soaps, anti-insecten spul van Care Plus en toiletartikelen van Matador hebben een plek gekregen in een mooie antieke postkast.

Afbeelding
Wordt steeds mooier :!: Keep up the good work :D
Christophorus schreef:
zo 29 nov, 2020 19:47
Van Vaude heb ik wel de gewone Aqua zijtassen en stuurtassen en de Aqua Light zijtassen, maar de bikepacking tassen vind ik niks.
Ik ben wel benieuwd, waarom vind je de bikepacking tassen van Vaude niks? Ik heb nu al een tijdje de Ortlieb handlebar pack, die het uitstekend doet. Maar qua inpakken ziet die handlebar bag van Vaude (met harnas en losse rol) er misschien toch handiger uit.
IK hoop dat we snel met z'n allen naar Gorssel mogen.
Christophorus schreef:
wo 25 nov, 2020 08:08
Met bosgrond en mos eronder begint het al aardig echt te lijken. :)

Afbeelding
Is Boompie (Erik van de Boom) al langs geweest. Hij is dol op boompies.
bert sitters schreef:
ma 30 nov, 2020 14:58
IK hoop dat we snel met z'n allen naar Gorssel mogen.
Je mag wel helpen met schilderen. ;)
Christophorus schreef:
ma 30 nov, 2020 15:10
bert sitters schreef:
ma 30 nov, 2020 14:58
IK hoop dat we snel met z'n allen naar Gorssel mogen.
Je mag wel helpen met schilderen. ;)
Ben ik niet goed in. Vraag Mick Jagger! https://www.youtube.com/watch?v=O4irXQhgMqg
Al gedaan. Hij wil niet, want het gaat donkerblauw met wit worden.
bert sitters schreef:
ma 30 nov, 2020 15:06
Christophorus schreef:
wo 25 nov, 2020 08:08
Met bosgrond en mos eronder begint het al aardig echt te lijken. :)
Is Boompie (Erik van de Boom) al langs geweest. Hij is dol op boompies.
Oranjeboompjes zeker.
Waneer gaat de websyte online?
Daar heb ik nog veel werk aan. De basis gaat online zodra de winkel in januari open gaat.
Christophorus schreef:
ma 30 nov, 2020 16:47
Al gedaan. Hij wil niet, want het gaat donkerblauw met wit worden.
In eerste instantie was het nummer een rustig soulnummer, gezongen uit het standpunt van een depressieve man, die wil dat alles in zijn leven in zwart verandert, net als zijn eigen humeur. Tijdens oefensessies werd het nummer sneller, en kwam het kenmerkende sitarspel van Brian Jones erbij. Ook voegde Mick Jagger nog een tekst toe waarin een man rouwt om zijn dode vriendin.
Bron https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Paint_It_Black
68B62A83-8FCE-420E-A0B1-99503B0B0471.jpeg
68B62A83-8FCE-420E-A0B1-99503B0B0471.jpeg (57.09 KiB) 2524 keer bekeken
En daar zijn de eerste Idworxen! :)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Het ziet er al geweldig uit, proficiat!

Af en toe kom ik eens in de Achterhoek, ga dan wel eens proberen binnen te springen om al dat moois te bezichtigen.
Doe zo verder!

Mick
Nu je zo bovenop de inkoop zit ben ik benieuwd op welk punt we staan anno 2021: zou je iemand een fiets met velgremmen adviseren?

Komen er fietsen met velgremmen in je assortiment?
Ziet er schitterend uit, hoor. Gorssel is voor mij niet ver weg, dus ik kom zeker een keer langs.
Grandonneur schreef:
do 10 dec, 2020 09:16
zou je iemand een fiets met velgremmen adviseren?

Komen er fietsen met velgremmen in je assortiment?
Ja hoor. Ik ben nog steeds fan van Magura’s hydraulische velgremmen. Die kunnen, naast prima remmen, namelijk één ding heel goed: nauwelijks stuk gaan. Dat kan je van de meeste schijfremmen helaas nog altijd niet zeggen.

Ik heb de Magura HS33 Firmtech op mijn Santos Travel Lite en die komt ook in de winkelcollectie. Later in het seizoen komen daar nog Idworx Easy Rohlers bij.

Op mijn Santos 4.29 mountainbike heb ik destijds ook bewust voor Magura’s gekozen, maar daar heb ik achteraf wel een beetje spijt van gehad. Met de gewone crossritjes in NL zijn ze prima, maar bij pittige afdalingen in het immer natte IJsland heb ik met dichtgeknepen billen en hartkloppingen de bochten ternauwernood gehaald. Mijn reisgenoot met de Idworx Big Disc schijfremmen denderde overal fluitend met een rotgang omlaag en miste geen bocht.

Dus... mijn advies zal passend zijn bij je gebruik. Ieder systeem heeft zo zijn eigen voor- en nadelen (daar kan je meerdere topics eindeloos over vol schrijven), maar ik schrijf de (hydraulische) velgrem nog zeker niet af.
Ligsporter schreef:
do 10 dec, 2020 09:20
Ziet er schitterend uit, hoor. Gorssel is voor mij niet ver weg, dus ik kom zeker een keer langs.
Leuk! Mag ik dan even een rondje op je Flevotrike? Dat blijf ik een leuk ding vinden.