Additionally, paste this code immediately after the opening tag: SintChristophorus.nl wil trekkingfietswinkel starten - Pagina 14 - Forum Wereldfietser

SintChristophorus.nl wil trekkingfietswinkel starten

627 berichten
Christophorus schreef:
wo 25 nov, 2020 18:30
willem.m schreef:
wo 25 nov, 2020 18:20
Het tafereel begint al aardig op een Bob Ross schilderij te lijken. Mischien een idee voor een cross-over met de Happy Painting expositie (eveneens in Gorssel)?
Ja, leuk hè? Ik kijk vanuit de winkel op de zijkant van museum MORE met de Bob Ross expositie.

Het knutselen aan de bomen en de ondergrond heeft een soortgelijk rustgevend effect op me als de programma's van Bob.
laatst een fototje van gemaakt...
C1EAD7E2-3754-469A-8456-A503F20EC7EF.jpeg
Afbeelding

Leuk bivaktentje. Welke is dit en waar vind ik die? (ik zie op de site van Sint Christophorus.nl geen rubriek ‘tenten’)
Dat is de Stargazer van Outdoor Research. De website voor de winkel is nog in de maak. Op SintChristophorus.nl zal je geen handelswaar vinden. Die site blijft bestaan voor reviews.

Liefhebbers mogen overigens mijn bivibag testen.
Christophorus schreef:
do 26 nov, 2020 09:48
Dat is de Stargazer van Outdoor Research.
Thnx!
Pilot heeft de eerste fietsen al geleverd!
Nu wordt het echt een fietsenwinkel.

Afbeelding
Afbeelding
Mjam mjam :D
Dachten ze in het dorp net er een leuke nieuwe plantenzaak bij te krijgen: blijken die bomen alleen een achtergrond bij van die vreemde mountainbikes :lol:
Hier in het dorp zit officieel ook een Pilot-dealer (volgens de website van Pilot), maar ik heb er nog nooit een Pilot fiets gezien ;)

Dat heb jij iig beter aangepakt.

Ben mijn vrouw nu aan het teasen voor een Pilot Scram Pinion (keer twee uiteraard ;)), maar ze voelt het nog niet echt... omdat ik al het onderhoud op haar derailleurfiets uitvoer ;)
Maar elke keer als we de blubber inrijden (bietencampagne hiero) wijs ik haar op de hoge slijtage van kransjes en ketting ;)
Laat haar dan dit artikel maar eens lezen.
Hier een voorproefje van de website in aanbouw: https://saintchristopher.bike/versnellingen/

Ik krijg de Pilot Scram Pinion in maat 57 binnenkort binnen. Kom ‘m gerust een dag testen.
blokdoorn schreef:
vr 27 nov, 2020 17:20
Dachten ze in het dorp net er een leuke nieuwe plantenzaak bij te krijgen: blijken die bomen alleen een achtergrond bij van die vreemde mountainbikes :lol:
Ze dachten eerst dat er een antiekzaak ging komen, ondat ik allemaal oud meubilair naar binnen sleepte.
Christophorus schreef:
vr 27 nov, 2020 23:24
Laat haar dan dit artikel maar eens lezen.
Hier een voorproefje van de website in aanbouw: https://saintchristopher.bike/versnellingen/

Ik krijg de Pilot Scram Pinion in maat 57 binnenkort binnen. Kom ‘m gerust een dag testen.
Mooi artikel :)

Aai... 57 cm is (normaal gezien) wel mijn maat ... Maar ja, vrouwelijke financiële impedantie hè ;)
Christophorus schreef:
vr 27 nov, 2020 07:07
Pilot heeft de eerste fietsen al geleverd!
Nu wordt het echt een fietsenwinkel.
Fraai! Vind die Locum wel leuk.

Komen er van 11Ants ook demo's? Eentje Rohloff en eentje Pinion? (-:
11Ants maakt op dit moment maar 1 model, met Pinion. Daar komt er één van, maar weet nog niet precies wanneer.
Ik wens je alle succes met je winkel
Komende zomer ben ik in de buurt,dan kom ik langs
:D
caran schreef:
za 28 nov, 2020 10:43
Ik wens je alle succes met je winkel
Komende zomer ben ik in de buurt,dan kom ik langs
:D
Dank je!
Weest welkom!
De collectie bikepackingtassen begint steeds completer te worden.
Reeds binnen: Blackburn, Revelate Designs, Restrap, Zéfal.
Verwacht: Brooks, Ortlieb.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Waar is Vande?
Van Vaude heb ik wel de gewone Aqua zijtassen en stuurtassen en de Aqua Light zijtassen, maar de bikepacking tassen vind ik niks.
Mooie en brede collectie bikepackingtassen. Ik weet nu waar ik moet zijn als ik er één (of meerdere) nodig heb.
De merken die ik behoud omdat ze echt heel goed zijn, zijn Revelate, Blackburn, Restrap en Ortlieb. Ik kom nu al ruimte tekort en ik ben net pas begonnen met inrichten.

De merken waarvan ik een setje heb besteld om eerst uit te testen zijn Zéfal, Topeak en Agu. Of deze tassen blijvertjes in de collectie zullen zijn, zal de ervaring uit moeten wijzen.

Ik houd het keihard groeiende aanbod goed in de gaten en zal zo nu en dan nieuw spul uitproberen. Of ik gooi de hele bende in de groep tijdens een kampeerweekend of bikepacking workshop. Dan mogen jullie zelf bepalen of het wat is.