In afwachting van mijn nieuwe velgen, toch maar de stoute schoenen aangetrokken en een setje brede gravelbanden gekocht voor de oude velgen... beetje spelen moet kunnen soms toch ? :p
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Ik ook
Helemaal eens.
Precies. Mijn keiharde Gilles Berthoud zit vreselijk als ik net op mijn fiets stap, maar vervolgens hou ik het er wel de hele dag op uit, zolang de route maar afwisselend is en ik 'actief' kan rijden. Zachte zadels zijn denk ik geschikt voor appeltaarttochtjes.
Rijd je dan wel met zeem op je GB?willem.m schreef: ↑wo 18 nov, 2020 10:54Precies. Mijn keiharde Gilles Berthoud zit vreselijk als ik net op mijn fiets stap, maar vervolgens hou ik het er wel de hele dag op uit, zolang de route maar afwisselend is en ik 'actief' kan rijden. Zachte zadels zijn denk ik geschikt voor appeltaarttochtjes.
Ja, dat wel. Of ben ik daarmee net zo appeltaarttochtfähig als iemand die zonder zeem op een zacht zadel fietst? (oops!)Fietsert7 schreef: ↑wo 18 nov, 2020 10:57Rijd je dan wel met zeem op je GB?willem.m schreef: ↑wo 18 nov, 2020 10:54Precies. Mijn keiharde Gilles Berthoud zit vreselijk als ik net op mijn fiets stap, maar vervolgens hou ik het er wel de hele dag op uit, zolang de route maar afwisselend is en ik 'actief' kan rijden. Zachte zadels zijn denk ik geschikt voor appeltaarttochtjes.
De derailleur heb je ook met korte kooi, die zal de weg dan ook niet raken, wel heb je natuurlijk dat er meer rommel van de weg wordt meegenomen. Waarom de keuze van 2 verschillende schijfremklauwen (voor TRP en achter AVID zo te zien)
cool ding , zéker een projectje dat hier ook nog wel eens in gedachten voorbij komt. Erg benieuwd hoe hij er straks uit gaat zien, ze worden van teleurstellend matig tot aan waanzinnig opgebouwd.
Goed gezien . Het is heel simpel.. 1 TRP had ik al lang.. het was moelijk om nog een spyre te vinden.. overal uitverkocht of te duur... BB7 heb ik 2 dagen geleden op de kop getikt op 2dehands...
Helemaal waar , alleen wel erg gevoelig voor vuil en rommel wat op de weg ligt kan ik je uit eigen ervaring vertellen. Zeker als je het hele jaar door fietst pakt de ketting juist ook extra veel zand en zout mee als je met een klein wiel en derrie rijdt.Grandonneur schreef: ↑za 21 nov, 2020 17:50Derri kon prima hoor. Ook lange arm. Op ligfietsjes is de combo 406 wiel met derri volkomen courant.