Additionally, paste this code immediately after the opening tag: ongelode benzine verkrijgbaar in Ghana? - Forum Wereldfietser

ongelode benzine verkrijgbaar in Ghana?

Beste wereldfietsers,
momenteel ben ik aan het bekijken welk type lantaarn het handigst om mee te nemen. Ik overweeg een Coleman benzinelamp. Daar moet ongelode benzine in. Weet iemand of die overal verkrijgbaar is in Ghana?

Groeten,
Marcel

Marcel,

Prima fietsen daar in Ghana, wij waren er vorig jaar. Benzine konden we redelijk goed krijgen, maar wij zaten in het ontoegankelijke noorden (Wa - Mole NP - Tamale - Bolgatanga). Ik kan me niet herinneren dat ik ooit iets van ongelode benzine ben tegengekomen. Wellicht dat het in het rijkere zuiden wel te verkrijgen is.

Overigens Ghana is echt een geweldig land om te fietsen. De mensen zijn erg spontaan en vrolijk en dat was voor ons een verademing na de depri Burkinezen in Burkina Faso.

Groeten,
Dennis
Hoi Marcel,

We hebben wel ongelode benzine gezien in Ghana. Héél af en toe en alleen als je héél erg op zoek gaat vind je ongelode benzine.....tenminste, dat staat op het label. Helaas hebben we niet meegemaakt dat het ook daadwerkelijk ongelode benzine was. Ongelood in in Afrika nou eenmaal anders ongelood dan in Europa! :?

Succes,
Marco