Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Raad plaatje! - Pagina 732 - Forum Wereldfietser

Raad plaatje!

33602 berichten
Ik voel me nu ietwat gemarginaliseerd, maar allez, ik ben fier op mijn winst!

Nieuwe ronde, nieuwe kansen:

Capture.JPG
willem.m schreef:
di 27 okt, 2020 11:34
Ik voel me nu ietwat gemarginaliseerd, maar allez, ik ben fier op mijn winst!

Nieuwe ronde, nieuwe kansen:


Capture.JPG
Ik laat die art-deco stijl nu aan me voorbij gaan, want ik heb vandaag thuis met hulp van een andere WF'er een nieuw keukenraam geplaatst, dat ik zelf heb gemaakt. Moe op de sofa liggen en morgen afwerken.
IMG_20201027_124915.jpg
Ik weet niet waar te beginnen.
De verkeersdrempel duidt op een plek in NL, hoewel de kentekenplaten wit lijken te zijn.
Vanwege de rolluiken gok ik op Brabant,

Ondanks de drempel, rijdt er een lokale bus door deze straat.
De halteplaats is verhoogd, het haltebord is blauw.

De straatverlichting is al overgezet op LED

De bordjes op de lantaarnpaal die ons iets moeten zeggen over de nutsvoorzieningen in de straat, zitten onleesbaar hoog.
De locatie is niet in Brabant. (Wel apart zeg, van die rolluiken voor halfhoge ramen.)

Er is een niet genoemd element op de foto waarmee je het zoekgebied al een stuk kunt beperken.
spoorzoeker schreef:
wo 28 okt, 2020 08:21
Ik weet niet waar te beginnen.
De verkeersdrempel duidt op een plek in NL, hoewel de kentekenplaten wit lijken te zijn.
Vanwege de rolluiken gok ik op Brabant,

Er rijdt een lokale bus door deze straat met een blauw haltebord.
De straatverlichting is al overgezet op LED

De bordjes op de lantaarnpaal die ons iets moeten zeggen over de nutsvoorzieningen in de straat, zitten onleesbaar hoog.
Het zijn zogenaamde brandweer-bordjes die met pijltjes en afstanden aangeven waar de aansluitpunten zich bevinden voor de brandslangen. Is zo te zien wel duidelijk Nederlands, de jaren '20-'30 bouwstijlen. Heuvelachtige omgeving, kan Arnhem o.i.d. zijn.
Het is inderdaad in Arnhem en wel hier:

https://www.google.nl/maps/@51.9921764, ... 312!8i6656
Ik ben de straat nu meerdere keren op een zitfiets "doorgefietst".
Maar het element dat mij, als Rotterdammer, de weg naar de oplossing had gebracht, heb ik nog niet ontdekt
spoorzoeker schreef:
wo 28 okt, 2020 09:57
Maar het element dat mij, als Rotterdammer, de weg naar de oplossing had gebracht, heb ik nog niet ontdekt
In Rotterdam heb je geen heuvels :wink: Ik vermoedde ook rond Arnhem of Nijmegen maar dat maakte het niet eenvoudiger.
Ligsporter schreef:
wo 28 okt, 2020 09:25
Het is inderdaad in Arnhem en wel hier:

https://www.google.nl/maps/@51.9921764, ... 312!8i6656
Goed geraden!

Martin maakte al de juiste inschatting. Inderdaad kan je op de foto een lichte glooiing zien. Dat beperkt het zoekgebied tot steden als Amersfoort, Nijmegen en Arnhem, en Zuid-Limburg.

Ligsporter mag de volgende raadplaat plaatsen.
Ik heb 18 jaar in Arnhem gewoond, dus ik herkende de plek, al was het nog wel even zoeken waar het ook alweer precies was. Ik zal binnenkort even een nieuwe plaatsen, heb hier nu niets bij de hand.
Toch een mooie op deze computer. Waar is dit?

Afbeelding
Ziet er uit als een oude Hessenweg in de Achterhoek, of rond de Sallandse Heuvelrug. Ben ik daarmee in de buurt?
willem.m schreef:
wo 28 okt, 2020 13:42
Ziet er uit als een oude Hessenweg in de Achterhoek, of rond de Sallandse Heuvelrug. Ben ik daarmee in de buurt?
Nee, niet echt.
In Noord-Brabant dan, in de buurt van Vught?
willem.m schreef:
wo 28 okt, 2020 14:12
In Noord-Brabant dan, in de buurt van Vught?
Veel te zuidelijk.
Last guess: omgeving van Ommen?
willem.m schreef:
wo 28 okt, 2020 15:12
Last guess: omgeving van Ommen?
Nog steeds te zuidelijk. :wink:
Ligsporter schreef:
wo 28 okt, 2020 15:37
willem.m schreef:
wo 28 okt, 2020 15:12
Last guess: omgeving van Ommen?
Nog steeds te zuidelijk. :wink:
Drenthe dus. Maar ik vind die 50 km/u nog veel te hard voor een zandweg met een fietspaadje ernaast.
Ligsporter schreef:
wo 28 okt, 2020 13:38
Toch een mooie op deze computer. Waar is dit?

Afbeelding
Volgens mij fiets je daar Schipborg binnen vanuit Gasteren.
Marjan schreef:
wo 28 okt, 2020 19:03
Ligsporter schreef:
wo 28 okt, 2020 13:38
Toch een mooie op deze computer. Waar is dit?
Volgens mij fiets je daar Schipborg binnen vanuit Gasteren.
Ik zie op Google satelliet een dergelijke zandweg met ernaast een geasfalteerd fietspad van Gasteren (Oudemolenseweg mét Streetview), de Schipborgerweg, daarna Schapendrift zonder Streetview, welke uitkomt op de Borgweg, nu weer met Streetview. Maar nergens een plaatsnaambord te vinden.