Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Zoekfunctie - Forum Wereldfietser

Zoekfunctie

Ik mag de zoekfunctie niet meer gebruiken?

Ik krijg de melding 'Sorry, je mag het zoeksysteem niet gebruiken.' als ik klik op nieuwe berichten.
Heb ik ook.
Ik stel voor eens te proberen naar het WF forum te gaan op een ander apparaat (PC, laptop, ..). Misschien werkt dit wel.

Ik heb hetzelfde probleem bij de 'Actieve onderwerpen' en 'Nieuwe berichten' op mijn tablet (een oude Windows RT tablet met oude versie van Internet explorer).
Op mijn PC (Windows 10, met Firefox of Chrome als browser) heb ik wel toegang tot de Forumberichten.
Hier werkt het weer goed
Zoeken mag ik ook niet. Het forum is alleen toegankelijk op mijn PC, als ik onder het certificaat door duik.

Op de tablet en telefoon, allebei Android, kan ik helemaal niks. Daar staat de klok fout :oops: krijg ik als mededeling. En ik heb GEEN mogelijkheid om onder het certificaat te duiken.
Bij mij werkt de zoekfunctie ook op de telefoon (Firefox)
De profielen zijn ook niet meer aan te klikken. Uitgelogd wel, maar als ik dan erop klik en me gevraagd wordt om in te loggen dan wordt er gezegd dat de permissies niet juist zijn.

Ook het tabblad voor het uploaden van een bijlage ontbreekt bij mij.
En alles lijkt weer te werken bij mij.
Hier zijn bovengenoemde problemen ook opgelost ja, dank!