Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Frank van Rijn in het Dagblad van het Noorden - Forum Wereldfietser

Frank van Rijn in het Dagblad van het Noorden

Onze énige, échte Frank van Rijn siert niet alleen het jongste nummer van ons prachtige tijdschrift, maar staat ook in het Dagblad van het Noorden met zijn nieuwste boek.
https://www.dvhn.nl/drenthe/%E2%80%98We ... xoe9X4L-b0
Thanks. Meeste boeken van Frank van Rijn gelezen, benieuwd naar deze nieuwe....en binnenkort jarig, dussss :P
Eindelijk weer een nieuw boek van de meester.... kunnen we weer achter op de bagagedrager samen met frank
op vakantie.
bert sitters schreef:
ma 19 okt, 2020 09:35
Onze énige, échte Frank van Rijn siert niet alleen het jongste nummer van ons prachtige tijdschrift, ...
Heb ik iets gemist? Is dit al verstuurd?
willem.m schreef:
wo 21 okt, 2020 11:26
bert sitters schreef:
ma 19 okt, 2020 09:35
Onze énige, échte Frank van Rijn siert niet alleen het jongste nummer van ons prachtige tijdschrift, ...
Heb ik iets gemist? Is dit al verstuurd?
Is onlangs verzonden.
Hier ook te vinden: https://www.wereldfietser.nl/actueel/tijdschriften of bij mij op te halen.
Ojee, het tijdschrift blijkt wel degelijk verstuurd, maar is op de stapel beland. 😳 Ik ga er eens goed voor zitten.
Frank van Rijn is cool. Je zou je maar druk maken over of je wel weinig genoeg gewicht mee hebt of een fiets van het juiste merk gebruikt of contact met twee cees of twee kaas schrijft. Mooie man.

Maar waarom je kaft die sowieso dusdanig oubollig is waarschijnlijk vanwege herkenbaar ook nog sieren met zo'n ouwe foto. Had 'em uitgegeven met een 2020 font en actueel plaatje. Boek is toch nieuw of wat.
Grandonneur schreef:
wo 21 okt, 2020 20:23
...
Maar waarom je kaft die sowieso dusdanig oubollig is waarschijnlijk vanwege herkenbaar ook nog sieren met zo'n ouwe foto. Had 'em uitgegeven met een 2020 font en actueel plaatje.
...
Ik zou zeggen: meld je aan als lid van de redactie! 👍
willem.m schreef:
wo 21 okt, 2020 21:26
Ik zou zeggen: meld je aan als lid van de redactie! 👍
Waarom quote je nou het woord 'boek' niet mee als het over een boek gaat?