Ha Gerd,
als jij hem nu bestelt, mag ik hem dan eens testen?
Eric
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Op 27 december heb ik er een bij Bever in Maastricht gekocht. Ik heb 'm tot nu toe alleen gebruikt om twee banden bij te pompen. Het werkt. Het is zeker wel meer comfortabel. Hoe het zit met duurzaamheid weet ik nog niet. Die van mij is overigens gewoon zwart en inderdaad moet je aan een touwtje trekken.Marco de Wit schreef:Ze zijn pas eind van de maand leverbaar, dus ervaring is er denk ik nog niet.
Het pompen gebeurd volgens mij door aan een touwtje te trekken.
Alsof je een grasmaaier aan het starten bent.
Wel een leuk kleurtje.
Marco
Het plaatje hierboven is van de nieuwste versie. Blijkens de website is de originele versie (die grijs/zwart van kleur is) al langer op de markt.SjirkM schreef:Op 27 december heb ik er een bij Bever in Maastricht gekocht. Ik heb 'm tot nu toe alleen gebruikt om twee banden bij te pompen. Het werkt. Het is zeker wel meer comfortabel. Hoe het zit met duurzaamheid weet ik nog niet. Die van mij is overigens gewoon zwart en inderdaad moet je aan een touwtje trekken.Marco de Wit schreef:Ze zijn pas eind van de maand leverbaar, dus ervaring is er denk ik nog niet.
Het pompen gebeurd volgens mij door aan een touwtje te trekken.
Alsof je een grasmaaier aan het starten bent.
Wel een leuk kleurtje.
Marco
Oeps, ik ben blijkbaar kleurenblind De pomp die ik gekocht heb heeft is niet zwart/grijs maar roze/grijs (niet roze/blauw zoals op de foto hierboven, dat is natuurlijk wel een tegenvaller ). Ik heb dus wel degelijk de cyclaire rapid, die dus nu echt wel op de markt is. Hij gaat ook maar tot 80 psi.GerdC schreef:Het plaatje hierboven is van de nieuwste versie. Blijkens de website is de originele versie (die grijs/zwart van kleur is) al langer op de markt.SjirkM schreef:..... Die van mij is overigens gewoon zwart en inderdaad moet je aan een touwtje trekken.
Gerd
Aangezien mijn Topeak Morph (ongewild) in de Filippijnen is achtergebleven, heb ik eerder dan verwacht de Cyclaire besteld en ontvangen.Eric Schuijt schreef:Ha Gerd,
als jij hem nu bestelt, mag ik hem dan eens testen?
Eric