Ik begrijp verkeerd dat je hier mensen aanbeveelt om dingen te melden bij de politie die niet waar zijn, toch?
Groetjes,
Carl
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Ik begrijp verkeerd dat je hier mensen aanbeveelt om dingen te melden bij de politie die niet waar zijn, toch?
Op zich vind ik die aanbeveling nog niet zo gek.
Het is allemaal niet overduidelijk (kuch), maar er zijn zat bronnen die stellen dat je bij aanrijding door een elektrische fiets wél aanspraak kunt maken op het waarborgfonds. Want de fiets met trapondersteuning is volgens wet aansprakelijkheidsverzekering motorrijtuigen wél een motorrijtuig (vrijgesteld van verzekeringsplicht).spoorzoeker schreef: ↑ma 05 okt, 2020 19:15Ik heb helaas moeten ervaren dat de WAverzekering waar een fietser op is aangewezen niet is ingericht op afwikkeling van de schade wanneer de "dader" niet wil meewerken.
Dat is bij een aanrijding met een auto beter geregeld.
Dan kan je een beroep doen op het Waarborgfonds.
Ooit gehoord van het effect van adrenaline?
Je gaat er vanuit dat elke automobilist of andere fietser vluchtmisdrijf wil plegen....spoorzoeker schreef: ↑di 06 okt, 2020 14:55Nu, dit misverstand is opgelost, blijft de vraag voor het "slachtoffer" hoe kom Ik aan bewijsmateriaal.
Voor een onbenullig krasje aan een auto wordt de hele politiemacht opgetrommeld om de weg weer vrij te maken.
Maar de doorsnee fietser werkt zichzelf hier tegen.
Een fietser op de grond wil maar een ding; zo snel mogelijk weer op de fiets, zo snel mogelijk weg van deze plek des onheils.
Dat gedrag zal zich later tijdens het juridisch geharrewar tegen hem wreken.
Blijven liggen is geen optie.
Maar zodra je opstaat, zal men zeggen dat je niets mankeert.