yep, dat kan beter
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Ik heb nog een set oranje backrollers liggen in deze uitvoering https://webshop.hoogeveen-gouda.nl/ortl ... gn-zwart_1Grandonneur schreef: ↑wo 19 aug, 2020 13:20Niet per se voor de zichtbaarheid, al mag het van mij best een beetje knallen. We moesten er toch een setje voortassen bij hebben en ik had de ouwe oranje ortliebs in mijn hoofd (niet meer aan te komen, maar onderweg kom ik ze nu de hele tijd tegen ). Nu dus deze set-met-karakter waar ik het bestaan niet vanaf wist (kromme zin?).
Rode set op de hemelsblauwe racert is tevens maar zozo, ik wil daar ook oranje op.
Altijd fijn als na het fietsen eeeeven die fietsschoenen uit kunnen En aangezien ze niet droog hoeven te blijven, lekker aan de buitenkant (-:
Dank! Om te drinken moet ik wel even stoppen ja. Klein ongemak maar ik hoef hier geen races op te winnen.
Dank! Echt mountainbiken doe ik hier niet mee; ik vind het meer een 'klassieke' vakantiefiets die door wat bikepacking-invloeden geschikter is gemaakt voor onverhard terrein. Deze Lepper is al lekker naar mijn zitvlak gevormd en heeft de lusjes om de Carradice Super C aan te hangen.Bronsky schreef: Mooi fietsie... Beetje vreemd gezicht zo'n Brooks zadel op een mountainbike. Maar ik snap de keuze.