Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Chariot CX1 -plaatjes toegevoegd- - Forum Wereldfietser

Chariot CX1 -plaatjes toegevoegd-

We verkopen onze geliefde fietskar. Geweldig ding, 7 jaar oud. Hij is vooral gebruikt voor crèche en voor dagtochten.
AC7872CD-0CBD-4524-9499-97279DCF34AA.jpeg
C957DFC4-20DA-463E-907D-FD45A76D2075.jpeg
B5D1AA15-C7C3-402B-BB9A-494A5636D982.jpeg

De Chariot CX1 is een erg prettige en veilige kar om je kind te vervoeren. Vering in te stellen op gewicht. Tas achterop. Zonwering of gaasdoek aan voor- en zijkanten. Parkeerrem. Makkelijk vouwbaar. Wij hebben hem gebruikt vanaf 6 weken tot ongeveer 5 jaar oud. De kar gedraagt zich prima achter elk type fiets.

De kleur noemen ze Burgundy red. We hebben er Schwalbe Tracer banden opgezet. accessoires:
-wandelwieltjes
-regenhoes
-2x koppeling voor de fiets
-2x babysling (waarvan 1x gloednieuw) inc montagestang
-1x peuterinzet (gloednieuw)
-1x kleuterinzet
-rugzakje (gloednieuw)

Enige min die ik verzinnen kan: door het gebruik is de cover wat vaal en het elastiek nog maar matig. De cover doet het nog wel prima, alleen wat minder strak. Je kunt hem zo gebruiken, of zonder cover gebruiken, of zelf met de naaimachine in de weer, of een nieuwe cover kopen, net wat je voorkeur heeft.


De CX1 is inclusief het genoemde af te halen voor €500 in Rotterdam.
Er is beperkt interesse in de CX1. Wellicht vraag ik teveel (ik heb dan ook weinig zin koopjesjagers en de kar staat niet direct in de weg :) )

Maar hij mag voor €400 ook verkocht hoor!
In de fb groep fietsvakantie met kinderen kan je ook een bericht plaatsen, waarschijnlijk grotere doelgroep.
jony schreef:
ma 24 aug, 2020 10:56
In de fb groep fietsvakantie met kinderen kan je ook een bericht plaatsen, waarschijnlijk grotere doelgroep.
Deze: https://www.facebook.com/groups/fietsva ... tkinderen/

Als je geen fb hebt wil ik wel een linkje voor je plaatsen?
gios schreef:
ma 24 aug, 2020 11:00
Als je geen fb hebt wil ik wel een linkje voor je plaatsen?
Prima, Thanks. Heb idd niks met FB. als de kar bij iemand terecht komt die er happy mee is ben ik dat ook.
Grandonneur schreef:
ma 24 aug, 2020 11:12
gios schreef:
ma 24 aug, 2020 11:00
Als je geen fb hebt wil ik wel een linkje voor je plaatsen?
Prima, Thanks. Heb idd niks met FB. als de kar bij iemand terecht komt die er happy mee is ben ik dat ook.
Alleen maar leuke mensen met dezelfde hobby in die groep op fb... :wink: Het staat erop.