Als ze niet goed vastzit waarschijnlijk wel ...Sjef Linden schreef: ↑di 18 aug, 2020 09:42... Wat gebeurt er bij het dalen, haalt de kar de fiets dan in ....
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Als ze niet goed vastzit waarschijnlijk wel ...Sjef Linden schreef: ↑di 18 aug, 2020 09:42... Wat gebeurt er bij het dalen, haalt de kar de fiets dan in ....
In mijn ervaring is dat laatste andersom. Als je niet méér gewicht in de aanhanger hebt dan je anders op je fiets zou hebben daalt hij langzamer. Oftewel (volgens mijn geheel eigen logica); de extra lucht- en/of rolweerstand van de kar is groter dan de invloed van het eigen gewicht van het ding zelf.
Die 2 wieler aanhangers zorgen ervoor dat je 3 sporen trekt, dat kost altijd meer energie, ik denk dat een bob-yak daar veel beter in is, zeker als het gewicht binnen de perken blijft. dus niet om nog meer zooi mee te nemen. Als je nu ook nog een mooi lopende naaf in het wiel hebt wordt het nog beter. Want dat is heb ik het idee met aanhangers in het algemeen wel een sluitpost op de begroting.