Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Dat zou ik niet zeggen. De kinderen mogen hier alleen toekijken.Martin E. van Doornik schreef: ↑di 18 aug, 2020 17:57Iets voor kleine vaartuigjes waarin kinderen kunnen spelevaren?
Die „armen" daar achter is toch iets om vaartuigen binnen te varen: zelfs een kajak vind ik nog te groot voor met al die korte kades, vergelijk het formaat met de zitbanken. Of een soort wasbak om je fietsen te wassen?FransD schreef: ↑di 18 aug, 2020 19:33Dat zou ik niet zeggen. De kinderen mogen hier alleen toekijken.Martin E. van Doornik schreef: ↑di 18 aug, 2020 17:57Iets voor kleine vaartuigjes waarin kinderen kunnen spelevaren?
Een haventje waar modelbouwboten het water in gaan?FransD schreef: ↑di 18 aug, 2020 19:33Dat zou ik niet zeggen. De kinderen mogen hier alleen toekijken.Martin E. van Doornik schreef: ↑di 18 aug, 2020 17:57Iets voor kleine vaartuigjes waarin kinderen kunnen spelevaren?
Dat is goed. Jouw beurt voor een nieuwe foto.JJFietst schreef: ↑wo 19 aug, 2020 09:38Lijkt erg veel op Vaargroep Ekestein - Appingedam:
https://www.vaargroepekenstein.nl/