Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Stuurhouder Nokia smartphone - Forum Wereldfietser

Stuurhouder Nokia smartphone

Bestaan ze? ... goede, stevige stuurhouders voor smartphone ... met wat vering op en eventueel spatwaterdicht? ... vooral tips gebaseerd op ervaring vind ik belangrijk.
Alvast bedankt.
Je zou het kunnen opdelen in een degelijk goed passend hoesje en een losse plakker voor een houder.

Zo heb ik het opgelost voor mijn telefoon. Lifeproof case, SP connect plakker achterop de case, SP connect stemcap.
Ed, wat valt er voor jou inmiddels al af?
Zelf heb ik een waterdichte Samsung (A3) en een houder van een fabrikant die er door Corona mee heeft moeten stoppen. Dus daar heb je ook weinig aan.
Trillen doet het sowieso, afhankelijk natuurlijk van het wegdek.
Niet spatwaterdicht maar wel heel goed vind ik de ram mount x grip. Eigenlijk voor op de motor, maar werkt vast ook goed op de fiets. Vooral handig als je verschillende telefoons gebruikt, of geen hoesje wilt met zo’n sp connect of iets vergelijkbaars. Ikzelf gebruik de x grip alweer een tijdje, maar dan in de auto. Op mijn fiets heb ik een merkloos schroefding dat al jaren meegaat en maar niet stuk wil.
_Peter_ schreef:
za 15 aug, 2020 16:42
Ed, wat valt er voor jou inmiddels al af?
Alles duurder dan pakweg 30 euro.

Zoals deze dus, vind dit ook te grof voor op de fiets ...
Joor schreef: Niet spatwaterdicht maar wel heel goed vind ik de ram mount x grip.
Als je liever geld kwijt bent aan een nieuwe telefoon omdat die er af valt omdat je zo nodig moest besparen op een goede houder dan is dat jouw beslissing. Die X-mount is misschien aan de prijs, maar dat is wel een fabrikant met ervaring en ook goed, anders gebruiken mensen het ding niet ook op de motor, en als die al de grof is, dan moet je met voorbeelden komen van wat nog wel acceptabel is.
In dat geval is mijn onverwoestbare houder misschien iets voor je, ik heb een merkloze maar het is dezelfde als de GUB pro phone mount. Die is nog wel te krijgen als je ff googled. Prijs varieert nogal, ik betaalde er ooit 8 dollar voor. Het is alleen niet zo’n heel handig ding als je je telefoon, zoals ik, heel vaak wil losmaken om een foto te maken.
50E761ED-439E-431D-A1C0-E6EBD5D13BE3.jpeg
En het ding steekt ook vrij hoog boven je stuur uit, daar moet je ook maar van houden. (Ali heeft/had ze ook)
_Peter_ schreef: En het ding steekt ook vrij hoog boven je stuur uit, daar moet je ook maar van houden. (Ali heeft/had ze ook)
De Gub mount heb ik ook maar bevalt me niet, heb vaak het gevoel dat de borgschroef los kan schieten. Ik heb nu een Garmin kwartslag mount (bekend van de Edge serie) met universele plakmount die je onder een hardplastic hoesje plakt. Mount, plakker en hoesjes kosten maar een paar euro op Aliexpress.
_Peter_ schreef:
zo 16 aug, 2020 00:15
Als je liever geld kwijt bent aan een nieuwe telefoon omdat die er af valt omdat je zo nodig moest besparen op een goede houder dan is dat jouw beslissing.
Gelukkig is het mijn beslissing hoeveel ik geld ik wil uitgeven aan zo'n ding.
Ik heb trouwens een ram mount op mijn motor staan ...