Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Gezocht: sportief zadel (uitproberen of overnemen) - Forum Wereldfietser

Gezocht: sportief zadel (uitproberen of overnemen)

Ik oriënteer me op een nieuw zadel. omdat er één aan vervanging toe is, omdat je voorkeur soms verandert, omdat je soms wat wilt afwisselen (ik wel :) )

Nou vind ik het geen probleem om een mooi zadel te kopen, echter die dingen zijn nieuw best duur. En het is lastig om te weten welk zadel je mogelijk zou kunnen bevallen.

Mijn vraag: zijn er mensen die, net als ik, meer dan één zadel in de schuur hebben liggen, en waarvan ik er eens één kan uitproberen (en/of overnemen)? Ik gebruik nu bijvoorbeeld een regal, regale, tundra, en turbo (verschillende fietsen :wink: )maar zou erg graag eens bijvoorbeeld een concor, Brooks C17, antares, of iets dergelijks proberen(/overnemen).

Liefst: een stevig zadel, niet breed, iets rond en iets oplopend achterop. Maar: ik hoor graag wat je mogelijk 'over' hebt!
Ik weet niet hoe sportief je het zoekt, maar Mantel (en ik dacht Futurumshop ook) hebben voor een groot deel van de sportieve zadels een regeling dat je ze 30 dagen kan proberen en als het niet bevalt voor het volle bedrag kan retourneren. Misschien kan je daar wat proberen.
ThomasG schreef:
do 13 aug, 2020 18:29
Ik weet niet hoe sportief je het zoekt, maar Mantel (en ik dacht Futurumshop ook) hebben voor een groot deel van de sportieve zadels een regeling dat je ze 30 dagen kan proberen en als het niet bevalt voor het volle bedrag kan retourneren. Misschien kan je daar wat proberen.
Bedankt voor de tip! had niet gedacht dat voor een dergelijk kostbaar product deze regelingen er zouden zijn. Even gekeken, binnen het assortiment kon een Antares R3 wel eens een prima aanschaf voor me zijn.

Maar evengoed: mochten jullie mooie zadels min of meer ongebruikt hebben leggen, heb ik zeker interesse :D
Grandonneur schreef:
do 13 aug, 2020 21:50
Maar evengoed: mochten jullie mooie zadels min of meer ongebruikt hebben leggen, heb ik zeker interesse :D
Ik heb deze weinig gebruikte SQlab nog liggen. Ik zit er niet sportief genoeg voor denk ik. Mijn vraagprijs is €35.
49C7D510-A343-44F3-A6CA-A79ACE6C88A5.jpeg
Velotraumer schreef:
vr 14 aug, 2020 09:48
Ik heb deze weinig gebruikte SQlab nog liggen. Ik zit er niet sportief genoeg voor denk ik. Mijn vraagprijs is €35.
Dat is een erg mooi en extravagant zadeltje voor dat geld! Als ik hem paste nam ik 'em graag. Aesculaap zadels zijn voor veel mensen heerlijk (schijnt), maar mij passen ze totaal niet :cry:

Thanks :wink: