Givet aan de Maas is natuurlijk hartstikke goed geraden. Ik fietste er in 2018 langs in zuidelijke richting.
Volgende raadplaatje komt van Martin.
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Hieronder een tweetal foto's die ik in Givet heb gemaakt. De staande foto is van 1971 en de liggende foto van 1995, welke ook al eerder in Raad plaatje heeft gestaan! Daarom heb ik jouw foto meteen herkend.
Ik denk bij het zien van deze foto aan Wallonië. Maar waar?
Niet W maar V en het is een beroemd gebouw.
Helemaal goed! Het bakstenen huis is het woonhuis van de Vlaamse schilder P.P. Rubens en achter de statige natuurstenen gevel bevinden zich zijn ateliers. Gefotografeerd 21 maart 2010, helaas regenachtig.
De vlag van Wallonië is geel met een rode haan erop. Vlaanderen eveneens geel met een zwarte leeuw erop. Dus op mijn foto is daar nog iets van te zien, de derde vlag van links.
Ja, dat weet ik. Maar ik zag niet meteen of er op dat geel een haan of een leeuw stond.Martin E. van Doornik schreef: ↑do 30 jul, 2020 10:22
De vlag van Wallonië is geel met een rode haan erop. Vlaanderen eveneens geel met een zwarte leeuw erop.
Rood of zwart op dat geel....derdekeer schreef: ↑do 30 jul, 2020 12:17Ja, dat weet ik. Maar ik zag niet meteen of er op dat geel een haan of een leeuw stond.Martin E. van Doornik schreef: ↑do 30 jul, 2020 10:22
De vlag van Wallonië is geel met een rode haan erop. Vlaanderen eveneens geel met een zwarte leeuw erop.