Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Post hier iets over je dagtocht tijdens de coronatijden - Pagina 26 - Forum Wereldfietser

Post hier iets over je dagtocht tijdens de coronatijden

560 berichten
Moet ik deze nog uitleggen ?
Afbeelding

Het winkeltje van AH in de 19e eeuw
Afbeelding

Afbeelding

Link "Zeepziederij": https://nl.wikipedia.org/wiki/De_Adelaar_(Wormerveer)
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Pontje Spijkerboor. Overtocht max. 2 personen met mondkapje.
Wij hadden 4 paar voor ons maar kort na onze aankomst 8 achter ons.
Afbeelding
Kop van de Hondsrug op anderhalfmeter afstand 😷
kop.jpg
Vanmorgen rondje van 70 km met koffie bij de Bokkenrijder. Ik ben niet zo van de terrasjes, maar fijn dat het weer kan
IMG-20200603-WA0001.jpg
Rondje Merelbeke-Maldegem (100km). Heerlijk rustig.
20200603_105247013.jpg
Koetjes - poppies - margrietjes: genieten.
20200603_113138011.jpg
Drongengoedbos: bijna geen mensen.
20200603_114033010.jpg
Drongengoedbos: een aangename ontdekking.
20200603_114757008.jpg
Long time no see: een veld met vlas!
Even m'n fiets uitgeleend...
Screenshot_20200604-100432_WhatsApp.jpg
Jurr schreef:
do 04 jun, 2020 10:05
Even m'n fiets uitgeleend...
...of is dit een eufemisme voor 'in beslag genomen'? :D
Haha nee hoor, we troffen tijdens het mountainbiken een passerende politieauto die ons een signalement door gaf van iemand die ze zochten.

Die kwamen we later op de route tegen. Vervolgens 112 gebeld en toen de politie ter plaatse was onze fietsen uitgeleend aan de agenten om makkelijk dieper het bos in te komen.

Even later de fietsen weer terug gekregen, nadat de agenten lopend naast de geboeide persoon terug het bos uit kwamen.
Leuk verhaal zo :D
Kan weg
Oef.. Gelukkig nog relatief goed afgelopen..
Winderig en dreigend weer vandaag :)
DSCN7236k.JPG
DSCN7240-1k.JPG
DSCN7242-1k.JPG
Mooi zeg die luchten! Werd het er nog waterfietsen door? ;)
Jurr schreef:
za 06 jun, 2020 18:15
Mooi zeg die luchten! Werd het er nog waterfietsen door? ;)
Het bleef bij dreigen gelukkig :)
Weer donker weer vandaag. Paar druppies maar verder een lekkere (en vooral rustige ;)) tocht :)
1.JPG
Deze is van gisteren. Veel afwisseling in de luchten.
Knipsel.JPG
JanH schreef:
zo 07 jun, 2020 17:12
Deze is van gisteren. Veel afwisseling in de luchten.
Knipsel.JPG
Jij ging rechtsaf neem ik aan? ;)
Gisteren een heerlijke ronde langs Oisterwijk, Vught, Den Bosch, Waalwijk en via de duinen en het trappistenklooster weer terug.

Bijlagen

Bekende omgeving.
Het is in België weer een beetje meer coronatijd dan enkele weken geleden, dus een geschikt moment om een oud topic weer leven in te blazen, misschien.

Op 21 juli van Neerpelt via de Zuid-Willemsvaart en de Maas naar Eben-Emael gereden, dan nog wat door Wallonië en dan via Tongeren, Borgloon, Sint-Truiden en Tienen weer naar huis.

Het tweede deel van de tocht verliep over saaie maar wat snellere wegen - ik was pas om 10.45 u. vertrokken in Neerpelt en moest om 18.00 u. ten laatste weer thuis zijn. Maar jet stuk langs het water was bij momenten erg mooi, zie bijvoorbeeld https://www.google.be/maps/@50.8889296, ... 384!8i8192. Met dank aan google, ik had geen fototoestel bij. Er stond op 21 juli minder water in de Maas en de kleuren waren mooier, maar zo hebben jullie toch een idee.
Dat zijn heel wat km's schat ik zo in... met welke fiets? Want gezien de tijd moet je een flinke snelheid aanhouden.