Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Je kan een koplamp ook op de voorvork plaatsen (zie foto). Maar fietsreizen zonder spatborden? Ik ben niet aan het modderen tijdens een militaire oefening....
Of op het stuur. Son heeft een montage beugeltje, Busch&Müller ook.. en er is vast nog wel meer te koop.Martin E. van Doornik schreef: ↑wo 22 jul, 2020 20:20
Je kan een koplamp ook op de voorvork plaatsen (zie foto).
Het is best aanmodderen als je steeds de aangekoekte modder tussen je spatbord en band weg moet halen omdat het wiel niet meer wil draaien....Martin E. van Doornik schreef: ↑wo 22 jul, 2020 20:20
Maar fietsreizen zonder spatborden? Ik ben niet aan het modderen tijdens een militaire oefening....
Leuke oplossing, maar het licht schijnt nu waar anderen het niet willen hebben en zelf zie je door deze oplossing ook minder. Je kunt toch vrij eenvoudig een beugel monteren op de bout van de rem?Martin E. van Doornik schreef: ↑wo 22 jul, 2020 20:20Je kan een koplamp ook op de voorvork plaatsen (zie foto). Maar fietsreizen zonder spatborden? Ik ben niet aan het modderen tijdens een militaire oefening....
Stuurtassen kunnen jullie aan de binnenkant bekleden met zacht materiaal zoals fotografen en filmers dat doen.
DSCF3282.JPG
Met een verlengde stuurtashouder van bv Ortlieb, had je ook al een eind kunnen komen.
Mooi dat die verlenger voor je werkt, ik heb de ruimte en liever alles zo dicht mogelijk tegen mijn stuur aanFlix schreef: ↑wo 22 jul, 2020 23:04Met een verlengde stuurtashouder van bv Ortlieb, had je ook al een eind kunnen komen.
Ik heb iig een Revelate Design Harness zo kunnen monteren; hij hangt mooi achter de stuurtas.
Had al aan beide opties gedacht. Bovenop bovenbuis is niet echt in het zicht.