Nieuw projectje, alvast ingeslagen voor de volgende lockdown.
Raleigh Super Course Mk II uit 1976. Gebouwd bij Carlton in Worksop voor de Amerikaanse markt, waar deze dan ook vandaan komt.
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Dat van die snelheid viel me ook al op ja. Kan met aantal dingen te maken hebben, zoals automatische start/stop of het afsnijden van bochten tussen twee meetpunten. Is er geen modus om 'm op wegen in kaarten te laten 'sticken'? Op zich boeit me die snelheid niet heel veel, hoogte ook niet heel erg (al is het leuk in Noorwegen straks) navigeren is het belangrijkste. Ik moet idd komende week eens uitzoeken dat ie de juiste tracks/kaarten kan tonen per activiteit. Noord-boven instellen is me al wel gelukt._Peter_ schreef: ↑za 11 jul, 2020 00:16Zorg wel dat je de kaarten ook aanzet, bij mij stonden ze uit, en dan is navigeren of naar het begin van een track rijden opeens bijna onmogelijk omdat je dan de basiskaart gebruikt en die is niet echt gedetailleerd zeg maar. Waar je de kaarten aanzet vindt ik nu weer niet intuitief namelijk in het profiel van het type fiets wat je hebt geselecteerd, ik had liever in de algemene instellingen gezien. Wat me verder opvalt is dat de snelheidsmeting afwijkt (lager, nooit hoger) van wat de telefoon en andere apps aangeven soms met wel ruim 2 km/u (ook in het open land) Zal eens zien wat de Etrex aangeeft en dan de schuldige aanwijzen.
Calibratie van de hoogte is ook nog iets om rekening mee te houden, bij mij standaard 70 meter hoger dan werkelijk waarbij door het toestel wordt aangegeven dat het gecalibreerd is op de GPS posititie.
Ik ook. Die Raleigh gaat mee op vakantie in september.Grandonneur schreef: ↑ma 13 jul, 2020 22:58gaat helemaal leuk met zulke dertigpiekgokjes en verroeste raleighs als 'nieuwste aanwinst' op 't gebied van vakantiefietsen
Meen ik serieus trouwens. De liefhebberij. Dat is het.
Zolang het een "rondschijnende" lamp is (geen reflector die de bovenkant afbakent). Wat voor model is het?Wereldfietser1989 schreef: ↑do 16 jul, 2020 18:47De lamp zit nu wel op de kop maar ik denk zelf dat dit geen probleem is iemand anders enig idee..?