Volgens mij is er maar één echte aanrader: Schwalbe Marathon XR. Niet kapot te krijgen. Ook geen band waarop je hoge snelheden haalt. Maar dat was je toch al niet van plan zeker?
Fiets ze,
Astrid
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Mijn 26" Schwalbe marathon voorband op mijn nieuwe fiets was welgeteld na 25 km LEKAvanher schreef:Volgens mij is er maar één echte aanrader: Schwalbe Marathon XR. Niet kapot te krijgen. Ook geen band waarop je hoge snelheden haalt. Maar dat was je toch al niet van plan zeker?
Fiets ze,
Astrid
Hoi Somchai,Somchai schreef:Mijn 26" Schwalbe marathon voorband op mijn nieuwe fiets was welgeteld na 25 km LEK
Dag Leon,Leon schreef:Hoi Somchai,Somchai schreef:Mijn 26" Schwalbe marathon voorband op mijn nieuwe fiets was welgeteld na 25 km LEK
Is dit een antwoord waar de oorspronkelijke vraagsteller iets mee kan?
Was het een XR?
Was het een originele band (ik ken Thailand een beetje...)
Was was de oorzaak van het lek?
Wat gebeurde er in de misschien wel 10.000 km daarna?
Groeten, Leon
* Als het geen XR is, dan is het een andere band dan hier bedoeld wordt.Somchai schreef:XR niet dat ik weet.
Glas, je weet wel die kleine bruine energie drankflesjes die uit de auto gegooid worden. (95 % de oorzaak van de kleine 100 lekke banden per jaar)
Staat nog geen 200 km op de teller dus dat kan ik niet vertellen.
Hoi,Dick Schuurman schreef:.. Continental Top Touring 2000. De laatste zijn vrijwel nieuw, ongeveer 1500 km op gefietst.
Het gebruik was bij alle banden hoofdzakelijk verhard, zeer weinig onverhard.