En corrigeren ze dat dan?
Ik vind beide bagagedragers toch maar raar op die fiets zitten. De achterdrager zit erg ver naar achteren en de voordrager niet recht. Ik zou de oorspronkelijke bestelbon wel willen zien.
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:De dragers zitten zo door de montagepunten, of het netjes staat is 2e plan. Ik zou de lowrider wel horizontaal willen hebben, maar op vorken met rechte scheden zie je dat wel vaker. Ben ook benieuwd hoe dat gaat op m’n Salsa...
Zeker weten niet en dat zei ikook niet, maar als je je er in verdiept of wel eens een fiets gehad hebt met slingerproblemen en lang hebt gezocht naar oplossingen weet je dat het erg ver haar achteren plaatsen van je bagage op de achterdrager geldt als vragen om problemen. En het gaat er zeker nooit lekkerder door fietsenGrandonneur schreef: ↑zo 14 jun, 2020 10:37Dat is suggestief want je kunt niet weten of dat zou of niet.
Fraai geworden zeg!Grandonneur schreef: ↑zo 28 jun, 2020 21:14
De racert heeft d’r eerste meters gereden! Superhappy dat het me tot hier gelukt is, veel geleerd, veel lol gehad tijdens het aanrommelen. Aanrommelen is echt een toffe hobby, kan het iedereen aanbevelen.
Wat staat er tussen de dieetwensen?Grandonneur schreef: ↑zo 28 jun, 2020 21:14
Ze gaat zeker nog wel wat afslanken maar sub 10 kg gaat ‘em niet worden in deze setup.
-De wielen zijn 995 gram achter / 795 gram vóór (ja echt, zelf gewogen ). Is een coole set geworden. Een 584 set ga ik lichter maken: bijvoorbeeld dt350 ipv Shimano 105 en lichtere velgen scheelt zo 250 gram op de set. Is vooral een centenkwestie dat ik dat nu niet gedaan heb + Shimano naven hebben me ook nooit in de steek gelaten en klinken goed. NB een stock setje is voor vergelijkbaar geld ook al -200 gram te koop. Ben echter bang dat ik dat saai vindt.
jaja, i know... . Ik zou dan ook niemand adviseren om het zo te doen als ik. Iedereen die er wat uit wil pikken, be my guest, daarvoor schrijf ik het op
Is geen optie want dan zou de titel van het topic niet meer kloppen.