Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Jullie hebben mijn vraag nog niet beantwoord wat er aan dat bord niet klopt!Martin E. van Doornik schreef: ↑zo 31 mei, 2020 19:30Ik rijd hier heel vaak langs. Maar wat klopt er helemaal niet met dat bord? Is genoemd naar de poldermolen met die naam ongeveer een kilometer verderop.
Het witte lam.jpg
Ik zit er al een week naar te kijken , en het enige wat ik zou kunnen bedenken is dat het een afbeelding van een schaap is en niet van een lam.Martin E. van Doornik schreef: ↑di 09 jun, 2020 10:09Jullie hebben mijn vraag nog niet beantwoord wat er aan dat bord niet klopt!
Voor een lam heeft het opvallend veel wol ja. Meer kan ik er niet achter zoeken.Fedor schreef: ↑di 09 jun, 2020 10:14Ik zit er al een week naar te kijken , en het enige wat ik zou kunnen bedenken is dat het een afbeelding van een schaap is en niet van een lam.Martin E. van Doornik schreef: ↑di 09 jun, 2020 10:09Jullie hebben mijn vraag nog niet beantwoord wat er aan dat bord niet klopt!
Ja, precies! Een lam is een lief, klein beestje dat al dartelend op hoge pootjes over de wei huppelt. Maar hier staat een volwassen schaap in vol ornaat met dikke wollen vacht! Dus een fout van de ontwerper.... Dat bord ergert me al jaren.Fedor schreef: ↑di 09 jun, 2020 10:14Ik zit er al een week naar te kijken , en het enige wat ik zou kunnen bedenken is dat het een afbeelding van een schaap is en niet van een lam.Martin E. van Doornik schreef: ↑di 09 jun, 2020 10:09Jullie hebben mijn vraag nog niet beantwoord wat er aan dat bord niet klopt!
En daarom post je het in 'Grappige zaken onderweg'?