Maar daar zullen bar weinig calorieën in zitten. Zaken als vezels, vitaminen en mineralen, behalve zout, zijn voor een noodmaaltijd niet zo interessant. Vruchten en noten zijn helaas niet altijd beschikbaar in de natuur.
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Maar daar zullen bar weinig calorieën in zitten. Zaken als vezels, vitaminen en mineralen, behalve zout, zijn voor een noodmaaltijd niet zo interessant. Vruchten en noten zijn helaas niet altijd beschikbaar in de natuur.
Mijn favoriet is Knorr Spaghetteria. De Duitse variant hoeft maar 6 minuten te koken, terwijl op de Nederlandse 9 minuten staat vermeld. Al-dente versus prutgaar?Bert van Sprang schreef: ↑wo 10 jun, 2020 09:58Die van in 6 min gaar kan ik niet meer vinden, als iemand een tip heeft hoor ik het graag.
Je hebt gelijk. Ik dacht dat Anja bedoelde dat ze off-the-grid zou gaan, maar als bv een feestdag in Frankrijk al een 'noodsituatie' is, zijn de eisen aan een noodrantsoen ook wat anders.
Honig Spaghettini (gesneden spaghetti). Op de verpakking staat "ideaal voor kinderen", maar ook voor mijRuud-H schreef: ↑wo 10 jun, 2020 12:14Mijn favoriet is Knorr Spaghetteria. De Duitse variant hoeft maar 6 minuten te koken, terwijl op de Nederlandse 9 minuten staat vermeld. Al-dente versus prutgaar?Bert van Sprang schreef: ↑wo 10 jun, 2020 09:58Die van in 6 min gaar kan ik niet meer vinden, als iemand een tip heeft hoor ik het graag.![]()
Het recept van ons survivalbrood kan ik niet zo snel vinden, maar het lijkt inderdaad verdacht veel op dat toerbrood.
6 Minuten heb ik niet, wel 7. Pasta Tomato Mozzarella van Culiquick. Voor nog geen Euro bij de .....Action. 146 gram, voor 1 á 2 personen staat op de verpakking. Voor 1 persoon te veel vind ik, voor twee te weinig. Ik neem dan meestal een portie van 100 gram mee. Goed voor ongeveer 400 kcal.Bert van Sprang schreef: ↑wo 10 jun, 2020 09:58Die van in 6 min gaar kan ik niet meer vinden, als iemand een tip heeft hoor ik het graag.