Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Dagtocht zaterdag 17 februari. - Forum Wereldfietser

Dagtocht zaterdag 17 februari.

Haal je vakantiefiets uit het vet, want het wordt tijd voor een oefentochtje
Onze weergoden voorspellen voor zaterdag fantastisch fietsweer: 11-13 graden (misschien nog wel meer), veel zon en niet al te veel wind vanuit het zuiden.
Wie gaat er mee fietsen over een stuk van de LF-9, NAP-route, op de grens van lager en hoger Nederland.
Vertrek om 10.00 uur vanaf het Centraal Station in Utrecht. Verzamelen in het midden van de hal tegenover de kaartjesverkoop. De tocht gaat naar Zwolle met daar na afloop een apres-fiets achter bijvoorbeeld een dampende pizza, of een Indiaas gerecht. Vanuit Zwolle zijn er goede treinverbindingen naar diverse streken van ons land.
Laat deze kans je niet voorbij gaan en schuif eventuele, andere plannen even op, want zondag wordt het weer al weer minder.

Ik ben te optimistisch geweest: niet wat beftreft het weer, maar de afstand blijkt door de kronkels in de route toch wat langer. Zeker voor een eerste tocht.
Het verzamelpunt wordt station Amersfoort: bij de ingang van de hal. Om tien uur. Er wordt even gewacht op de Intercity die om 10:04 aankomt vanuit Den Haag, Rotterdam, Gouda en Utrecht, maar daarna volgt onmiddellijk het startschot. Koffie/thee aan de haven in Spakenburg!

Hoi Bert,

Mijn fiets staat nu bij een goede speciaalzak. Zou mijn bakfiets kunnen nemen om mee te trappen of mijn step, maar helaas zit ik thuis te broeden op mooie verhalen. Ik heb het stuk van Amersfoort tot Spakenburg en verder al eens gefietst en kan het iedereen aanraden. Schitterende route. Veel plezier allemaal.

Rutger
www.rutgersreizen.nl

bert sitters schreef:Ik ben te optimistisch geweest: niet wat beftreft het weer, maar de afstand blijkt door de kronkels in de route toch wat langer. Zeker voor een eerste tocht.
Het verzamelpunt wordt station Amersfoort: bij de ingang van de hal. Om tien uur. Er wordt even gewacht op de Intercity die om 10:04 aankomt vanuit Den Haag, Rotterdam, Gouda en Utrecht, maar daarna volgt onmiddellijk het startschot. Koffie/thee aan de haven in Spakenburg!
Ha Spakeburg, moest je wat gaan drinken bij goh hoe heet die zaak ok alweer... duncans geloof ik, leuk!

Helaas heb ik andere verplichtingen, 13:13 intocht van de prins.... Vastenavend!

HF

Bas
ps is idd wel een heel erg leuke route :D

Rutger schreef:Hoi Bert,

Mijn fiets staat nu bij een goede speciaalzak.
Rutger,

Is dit Freudiaans? Wie is die "goede speciaalzak" dan wel?

Kun je niet aan een andere fiets komen, want zo'n mooie dag mag je toch niet missen op de fiets.
Op het station van Amersfoort zijn fietsen te huur.

Bert